• Xst

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2010-05-19 00:46:56 följande:
    Jag stör mig dock på en helt annan grej... varför uppdatera en 09a med punkteringsfria hjul? dem säljs ju med dom! en annan grej e lappen som sitter nere vid benen på sittdelen... e denna en usa modell eller en kopia?
    Tror inte de har bytt utan menar att det är den nya modellen med foamhjul.
  • Xst
    sok skrev 2010-05-27 20:25:29 följande:
    ursäkta men jag är typ inte dne perosn som är så bra på att se om färger passar ihop, jag tycker typ att allt passar! har en svart vagn och en gul sommarsufflett, visst kan man ha ett ROSA parasoll till det???   (hoppas jag!)
    JAAAAA!!!
  • Xst
    Joddan skrev 2010-05-28 14:38:23 följande:
    Säljs Bee+ på Babyland tro? Fick nyss 25% rabatt erbjudande på alls sittvagnar resevagnar och sulkys! Det kliar i fingrarna om de har Bee+
    Lär inte gälla även om de har. Brukar va så dumma
  • Xst
    Joddan skrev 2010-05-28 14:42:44 följande:
    Men de skrev inget om" gäller ej blablabla". Bee+ är ju sittvagn resevagn och sulky! Kan inte bli fel :0)
    Fel bee är kombivagn då du med lift kan ha den som liggvagn
  • Xst
    zasata skrev 2010-05-28 15:31:44 följande:
    Ååå jag blir tokig, är det nån av er som vet om man kan lämna tillbaka hela jävla helvetes vagnen?
    ?? Vad har jag missat?
  • Xst

Jag har jobbat med vagnar och märket man fick mest reklamationer på var UJ och Teutonia UJ när de bytte till fällbara handtaget och Teutonia fun med vinkelhandtaget.

• Xst
    Tjejen79 skrev 2010-05-30 19:16:04 följande:
    Någon som vet om adaptern i annonsen nedan passar Akta Gracos Logico S babyskydd?? Trodde bara att de fanns två varianter på adapter den till Akta Graco å Maxi Cosi... www.blocket.se/lund/Bugaboo_Graco_Car_Seat_ad... Borde väl vara samma men blev osäker då ja aldrig hörttalas om modellerna hon skriver om...
    Den är för akta graco babyskydd ja
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21