• Xst

Bugaboo-tråd nr 21

LR75 skrev 2010-04-20 11:37:10 följande:
    så en urtvättad hängig svart fleece med lila kanter är inget man kan lura på fröken?
    *ger onda ögat åt*
  • Xst
    Shoegirl skrev 2010-04-20 13:10:42 följande:
    frun, faktiskt. *vet*
    är och förblir en fröken *ung*
  • Xst
    Equal skrev 2010-04-21 11:05:48 följande:
    Jag sitter och har lite smått ångest, jag har nu en Vigour 4 (ja usch så jag svär) o ska sälja den, måste ha en ståbräda och kan inte ha en bra ståbräda på den. Jag älskar min Vigour 4. jaa faktiskt, och min dotter sover sjukt bra i den. Så frågan är kommer dottern älska en Bugga lika mycket och kommer även jag det tror ni?
    Mer Annars bjuder jag på avgiften till psyk !
  • Xst
    Pepparkaksdeg skrev 2010-04-23 19:33:48 följande:
    Morsan kläckte ur kläckte just ur sig att de vill bidra med 5000 till vagnen. Jättekul! Men shit,är det för sent för att boka en All White? Antagligen.... Snyft, ska maila Kidzshop och höra. Fasen att kl är över 18,annars hade jag ringt pronto
    Prova lägga en bokning, de hör nog av sig om de är slut. Varför skulle de ha dem uppe på sidan om inga finns kvar?
  • Xst
    solouniko skrev 2010-04-27 20:32:38 följande:
    Verkligen! Hoppas jag blir nöjd nu bara
    annars kan jag ta den för samma pris
  • Xst
    solouniko skrev 2010-04-27 22:00:23 följande:
    Läängtar tills den kommer Sambon har svårt att förstå mig, han tycker att camen är den perfekta vagnen och kan omöjligt fatta att jag "behöver" en Bee. Men visst har man användning för båda?
    tja kan jag finna användning för 4 så
  • Xst
    LR75 skrev 2010-04-27 22:52:30 följande:
    jag bjuder isf högre!!
    Klart du gör.. jävla rikemanssvennebanan
  • Xst
    solouniko skrev 2010-05-01 11:51:26 följande:
    Postar mitt inlägg här också Åhh nu börjar jag bli rastlös här!   Vann ju en Bee på tradera i onsdags, och hon mailade direkt efter avslut att hon skulle kolla under torsdagen vad frakten hamnade på exakt. Jag har tidigare också haft mailkontakt med henne och hon har svarat på en gång i stort sett. Nu har hon inte skrivit sen dess och jag börjar nästan tro att hon kanske ångrar sig och inte vill sälja den så billigt?   Har skickat ett mail till henne på torsdag kväll som hon heller inte svarat på.. Vad tror ni? Jag förstår ju att folk kanske jobbar och inte bor brevid ett bussgods som jag själv, haha. Men ändåååå!
    Det var valborg igår Vänta till måndag!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21