redfox skrev 2010-11-11 20:48:03 följande:
Att buggorna inte går för lika mycket (högt pris) beror väll också på att de finns så pass många begagnade vagnar att välja på så andrahandsvärdet blir inte lika högt. Köpte min beggad, 1 år gammal med åkpåse och bilstolsadapter för 7500. Detta var för nästan 2 år sedan. Idag hade jag inte lagt många kronor för en beggad Cam. Detta kan ju också bero på att hantaget började glida och försäkringen inte gällde längre. Känns lite meningslöst att sälja iväg vagnen nu, för vem vill köpa en vagn med ett glidande handtag?
Lite det jag tycker är sjukt också. Alltså, en sån här dyr vagn som det faktiskt är, och så många barnsjukdomar på de, som faktiskt inte åtgärdas. TYcker det är illa.
Och hur mycket jag än älskar min bugga, så kan jag många gånger blir lite bitter över att jag kastade bort så mycket pengar på en vagn, som inte ens kan användas (iaf inte i den här stan där snöröjningen inte existerar) under vinterhalvåret.
Nåja, vagnen knappt använd, med nytt chassi, som det knakar i och hjul som gnisslar.
Har varkligen kört den med bomullshänder, ingen har fått röra den knappt.
En vagn ska väl tåla mer än så.
Nej, jag är riktigt besviken.
Troligtvis åker vagnen ut på blocket snart igen, för nu står den bara och samlar damm.