Inlägg från: Överbandsfürern |Visa alla inlägg
  • Överbandsfürern

Bugaboo-tråd nr 21

Tog cammen för att hämta dottern på dagis i förrgår (ja, den har stått inne hela vintern )

Kommer dit och alla barna sprang fram till vagnen, roligt tyg på sufflan, PF CB)
    Och jag hojtar till

APP APP APP... RÖR INTE VAGNEN!!!!!
    *asg*
    Barnen blev helt förskräckta och sprang iväg till sin gegghåla igen. *puh*

Sen gick jag in och bytte om på dottern så hon kunde sitta i vagnen torr och ren

• Överbandsfürern

En stilla undran... Är detta verkligen swirvelhjul till en Bugaboo? Har fått för mig att det är fjädring på alla swirvelhjul

• Överbandsfürern
    Katjan skrev 2011-03-18 22:43:01 följande:
    Jag har aldrig haft några hjul som ser ut som dem till mina vagna.. man kan ju inte ens låsa de hjulen i annonsen sedan ser det ut som att det fattas en del oxå.. skulle aldrig köpa dem.
    Nä, inte jag heller. Klickade bara upp för att se vad det var och de såg inte helt ut som de ska.
  • Överbandsfürern
    Katjan skrev 2011-03-18 22:47:17 följande:
    Ser ut som hjulen till den äldre ståbrädan förresten, men dem ska man ju inte använda som framhjul.
    Nej, det står ju i annonsen att de även passar ståbräda
  • Överbandsfürern

dsc02926 (MMS)

Har varit ute på promenad idag

Sen fick det bli vårstädning av hjulen (nästan så man kanske skulle ha vaskat blad allt smågrus )
    Men efter en omgång silikonspray så är de som nya igen, hej va det rullar

Nu tycker jag de kan börja sopa gångbanorna hihi

Är kär på nytt i min cam och säljer den nog inte, eller ja... om jag inte blir mer kär i en Bee+ då
    FÅr försöka övertala sambon att man visst kan ha två (fast sen står det tre vagnar till i garaget. haha)

• Överbandsfürern
    modestyclara skrev 2011-03-19 17:48:55 följande:
    Har du snott min klädsel? Flört Har precis samma kombo på min frogHjärta
    Bäst du tittar så den är kvar kanske. hehe

Denna är så läcker ju!
  • Överbandsfürern

Nu är cammen ute till försäljning... för att jag sen ska köpa en bee+.
    Övertyga mig om att jag gjort ett klokt beslut hihi. dottern är 1,5 år och väger 13,5kg och vill inte gärna åka i cammen

• Överbandsfürern
    mammageno skrev 2011-04-21 10:10:19 följande:
    Paraflaxdrinken! Det ÄR ett bra köp! Jag har Hållt på o velat men den som är bäst är faktiskt bee fast den duger inte på vintern dock alltid men det finns flera som har dem året om!

Det om att argumentera om fördelarna för att köpa bee med känner jag igen.. Gör som jag ; köp en bee och sälj UJ sedan märker ni att " det bara måstes köpa till en vintervagn " och så köper du en ny UJ !

Nä men skämt o sido du kan ju köpa en begagnad bee till bra pris ?
    Bra!
    Men jag har inte använt cammen på vintern heller, så det utgör ju inte nån större skillnad direkt
    Så vintervagn har jag till henne i form av en Brio race.

Men nu blev den ju så fin med sommarsufflan på så jag kanske behåller ändå och köper en bee+ också haha... synd att man inte kan bajsa pengar
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21