Inlägg från: Överbandsfürern |Visa alla inlägg
  • Överbandsfürern

Bugaboo-tråd nr 21

Så ser den reservdelen ut. Det va bara att klippa bort den gamla (som va sydd) och sen bara klicka dit den här, supersmidigt!

dsc02592 (MMS)

• Överbandsfürern
    stinamaria skrev 2010-12-16 11:33:18 följande:
    Någon som skickat ett par vinterhjul med posten och vet vad det kostar? Postens hemsida är nere för tillfället..
    Jag skickade med schenker (via Tradera) och det kostade 62 kr tror jag. eller om det va 54.. hmm.. nåt sånt
  • Överbandsfürern
    thisissarah skrev 2011-01-24 03:34:00 följande:
    Är fleece sufletten bra att ha?
    Bra och bra! Jag tycker det är snyggast nu på vintern
    Dessutom känns den varmare nu!
    (iofs så använder vi bara vagnen inne, så den är varm och go ändå ))
  • Överbandsfürern

Basen är så bra. Nu den här gången hade jag inte klarat mig utan den, baksätet blev trångt med 3 bilstolar, så att tråckla med bälte varje gång ville jag inte göra.
    Dessutom, har man barn som inte riktigt kan stå stilla vid bilen, så är det suveränt att bara klicka fast bäbis för att sen jaga rätt på nästa barn

• Överbandsfürern

behöver er hjälp

Jag håller på med en uppgift i samhällskunskapen, där jag ska beskriva hur man ska vara källskritisk mot bilder.
    Så, håller nu på och skriver om bugabokopior, har ni nån bild på en kopia som jag skulle kunna få använda i arbetet som bara kommer sändas till min lärare?
    Vore evigt tacksam

elin . porath (at) live . se 

fast utan mellanslag

• Överbandsfürern
    MissR skrev 2011-02-11 11:15:52 följande:
    Jag har köpt en Easy Rider ståbräda med stora krokar. passar bra. men det går inte att hänga upp så som bugaboos egna. Men det är lätt att taav och lägga i varukorgen. Kostade 450:-
    Lämnar inte en sån fula märken på chassit?
    klä in den i skumgummi kanske hihi
  • Överbandsfürern

Å va snygg vagnen blev med svart sittdelstyg

Har inte så mycket att byta med längre, men man tager vad man haver sas

• Överbandsfürern

Hur är sittkomforten i en Bee+ jämfört med cammen?

Är lite "rädd" för att dottern inte vill åka vagn nu när den får komma ut (ja, den har stått inne hela vintern )
    Och då tänkte jag att man kanske skulle sälja den och köpa en Bee+ istället eftersom jag så gärna vill ha en bugga.

• Överbandsfürern

Om jag tyckte det va bökigt att köra cammen nu i vinter, hur irriterad kommer jag då bli på en Bee+?

Iofs är det ju vår nu haha

Nåväl, dottern är 18 månader och jag är sugen på nåt nytt, ska man satsa på helt nytt eller är det lika okej med begagnat?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21