Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Den är såååå snygg så det gör ont i min kropp... varenda cell skriker att jag VILL HAAAAA DEN!!!

Har nog varit inne 20 gånger idag på T och bara tittat på den. Det är jag som leder än, men kommer garanterat bli överbjuden snart... sitter och planerar att ninja, har bara inte bestämt vad mitt högsta bud ska vara....

• Lindadjo
    Blondie 80 skrev 2011-11-22 08:23:23 följande:
    Jag har en oioi carry-all. Den hänger inte optimalt på vagnen, men är i övrigt snygg och bra.
    Nu har jag kärat ner mig så mycket i den läderväskan så jag struntar nästan i om det så skulle vara den sämsta skötväskan i världen
    Men det ser iallafall ut som det finns ringar på sidorna, så då hänger den nog bra på mina krokar.
  • Lindadjo
     sBlondie 80 skrev 2011-11-22 19:22:49 följande:
    Herregud vilken snygg sufflett du sytt Lindadjo! Varför skapar denna tråd behov som man inte visste att man hade .
    Ja, det kostar att hänga här Eller internet över huvud taget... och det finns fortfarande massa grejer som vi fortfarande inte vet om, men som vi bara måste ha
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-22 20:50:06 följande:
    Tack!! Åååh vad fin!! I love you Linda! ;p
    Äh! Cool
  • Lindadjo
    Jennie f skrev 2011-11-23 08:47:48 följande:
    Hej alla!
    Har läst lite av denna tråd och förstår att ni är mästare på bugaboos :)
    Jag har precis köpt min och funderar på lite saker..

- Måste man ha sittöverdel på sittdelen? Skulle det räcka med endast en dyna?
    -Vet ni var man kan få tag på ett mönster till att sy en egen sufflett?
    -Hur kommer man in på er bildtråd (låter så spännande!!)?

Mm, det var nog det :)

Tack för alla super tips i tråden! 
    -Självklart behöver man inte ha topptyget på sittdelen, det går bra att ha den utan helt eller med en dyna. Helt klart! Jag kommer skaffa (sy) dyna när jag byter till sittdel, för jag gillar dynor. Lättare att slänga i tvättmaskin än hela sittdelen. Toppsetstyget täcker ju bara ryggdelen.
    -Mönster kan man få från andra som syr, eller köpa på tex tradera. Eller fippla ihop ett mönster själv. Sprätta en gamal sufflett osv.
    -Till bildtråden får man ansöka om medlemskap, länk finns i trådstarten här uppe.
  • Lindadjo

Det där kan ses som en annons, och det är inte tillåtet i tråden, som kan riskeras att stängas av. Mitt tips är att titta på Blocket, och se vad de ligger ute för. Tror tyvärr det går trögt på vagnsmarknaden just nu, kan bero på att julen närmar sig.

• Lindadjo
    Jennie f YES!!! Give me five!!! Precis så tycker jag det ska vara Ska det vara så ska de ta mig tusan vara! Och vill du höra nånting roligt? Jag köpte faktiskt hem cerise bollfrans för att sätta på min limegröna sufflett när jag skulle sy den... men så blev det för mycket med mönstrad insida osv, så det blev inget av det. Jag blev ju jätteglad nu när jag såg din bild. Det är ju precis tvärt om i färger.
  • Lindadjo

I början reagerade jag också lite på det där vippningarna. Mitt handtag tex rör sig säkert 4 cm när jag vippar den fram och tillbaka. Men nu tänker jag inte på det, nu är det snarare så att jag stör mig lite på att mitt bee är helt stum i handtaget

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21