Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Men när ni trycker upp de så långt det går, kan man inte ta en skruvmejsel eller nånting och försöka få upp den en bit till genom att dra i "skårorna" på ovansidan, det brukar ju finnas någon milimeter rörelsemån i de. Bara man får snäppet så sitter de ju tänkte jag.

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    MLIsavvas skrev 2011-11-07 21:43:56 följande:
    kan man köpa ny sittdel till cameleon? eller kanske bara själva sitdelsbasen? isåfall var? :) (i svart)
    Jadå, det går att köpa. Till exempel här: www.bugababy.se eller www.kidzshop.se
  • Lindadjo

Aaaaah.... you are so right Prus! Det tänkte jag inte på. Men så har jag ju bara en frog oxå...

• Lindadjo
    murresnurre skrev 2011-11-08 11:16:29 följande:
    Jag tänkte höra om ni vet om man kan köpa klädsel till Frog någonstans? Letar efter en helbrun (varukorg, sittdel och suflett) och har kollat både Blocket och Tradera ett tag nu, men inget som kommit upp. Finns det något ställe som fortfarande säljer dem?

Sen undrar jag också om en Gecko-sittdelsbas skulle passa på en Frog? Har hittat olika svar på olika ställen.
    Är ganska säker på att det inte finns bruna frog. Men cameleonklädslar ska passa ganska skapligt på en frog, tvärtom däremot går inte. Och jag tror cam passar bättre på en frog än vad gecko gör.
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2011-11-08 15:46:26 följande:
    Frogklädsel har aldrig funnits i brunt. Den fanns i marin, röd, svart, sand och aubergine. Har du tur finns det någon butik som har kvar.Annars är det begagnat som gäller.
    och orange och denim
  • Lindadjo
    Gizzie skrev 2011-11-08 22:32:51 följande:
    Undrar vad ni har för sköt väska till er bugaboo? Jag har en skip hop men den sitter inte alls bra. Böjs ihop och ingen bra alls. Jag har sittdelen på nu. Men lugg delen hade jag saddle bagen från skip hop och den satt bra men inte till sitt delen..
    Jag har testat några, och just skip hop tycker jag sitter sämst på vagnen. Det som funkar bäst är skötväskor med D-ringar på. Och så har man krokar på vagnen som man hänger väskan i. Då hänger väskan där den ska.
    Sen vilken väska man väljer, spelar ju mindre roll, så länge de har dessa ringar att hängas upp på.
  • Lindadjo
    Gizzie skrev 2011-11-08 23:45:07 följande:
    Ja sånt letar jag efter såg att jujube har sånna men sen fanns den här petunia som var riktigt fin men finns de fler?
    Jag har jujube på min frog. De är jättebra.
    På mitt bee har jag ett par som liknar de här:
    http://www.mammashop.se/krokar-svart-tinkafu.html
    Billigare, minst lika bra, fast kanske inte lika snygga. Jag har inte den texten på mina, utan jag har ett par jag köpt för många år sedan. Men de ser typ likadana ut.
  • Lindadjo
    FridaK skrev 2011-11-09 11:13:45 följande:
    Vad är en begagnad Bee värd? Kollar runt lite på Blocket nämligen :)
    Det beror på om det är nya eller gamla modellen. På blocket ligger nya modellen för nästan dubbla priset.
  • Lindadjo
    oliviaester skrev 2011-11-11 19:21:08 följande:
    Någon här som vet vart man lägger sömsmån när man ritar mönster till suflett? borde det inte bli runt alla delar?
    Jag har inte sömnsmån där det är kantband. Jag har ett mönster till sufflett och lägger faktiskt inte till sömnsmån någonstans om jag ska vara ärlig.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21