Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

RedTopaz skrev 2011-11-18 18:01:05 följande:
    Den är klarröd och helt felfri.
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-20 15:53:18 följande:
    Sålde precis de gamla rostiga Cam- hjulen, trodde inte någon skulle vilja ha dem!? Men flera har frågat.. (100kr + 100kr i frakt). Nu har jag bara en vit/ grön blommig dyna kvar att sälja från den gröna Geckon. Sitter fast i soffan med en sovande bebis på magen... ;) vad har ni för skötväskor? Jag har en röd OiOi i läder.
    Jag har en gaia&ko, Urbanna, gobli-gobli, ju-ju-be och skip*hop.
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-20 21:46:22 följande:
    Väskkrokar?
    Krokar man sätter fast på styret som man kan fästa väskan i. Jag har ett par från Ju-ju-be på min frog.
  • Lindadjo

Ismael: Silikonspray funkar till hela vagnen, och det är bara att spruta i alla hål du hittar. Gärna i lederna på vagnen med. Men gör det utomhus, eller på tidningspapper så du inte halkar och bryter armar och ben

Spruta silikon till dina "fällknappar" med så blir det kanske lite bättre där med.

• Lindadjo

Olja ska man undvika, då det ofta blir kletigt och drar åt sig grus och skit istället.

• Lindadjo
    Blondie 80 skrev 2011-11-21 20:48:48 följande:
    Vilken fin skötväska! Jag måste nog fundera på om jag verkligen inte behöver en ny skötväska av något slag. Man kan väl inte ha samma till två barn .

Tack förresten ni som tipsade om vagskrokarna. De är ju toppen! Många stjärnor till er!!
    Vilka krokar blev det? Och vad gäller skötväskor, så kan man inte ha för många. Och samma till 2 barn är fullständigt otänkbart Hellst ska man ju ha några stycken att växla mellan. Byta väska så de matchar de olika klädslarna man har på vagnen. För visst har man väl mer än en klädsel också? Drömmer
  • Lindadjo

Blue Topaz, fin väska. Skulle göra sig till nya suffletten med Du hade haft en sån tidigare väl? Tycker de ser så enormt små ut. Är de det?

• Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-21 22:51:09 följande:
    Linda: japp, älskade verkligen min förra! Den är mindre än OiOi men det får plats massor!! Just det jag är ute efter.
    Men vad tycker du om Oioi då? Jag suktar som tusan efter en som ligger på T nu nämligen, men har nog aldrig riktigt klämt och kännt på en innan. Är de bra?
  • Lindadjo
    RedTopaz skrev 2011-11-21 22:49:02 följande:
    Tinkafu heter mina krokar, finns på babyproffsen
    Jag har några liknande på mitt bee... fast jag beställde mina från USA för hundra år sedan, på den tiden när man skip*hop var så nytt så de fick beställas därifrån
  • Lindadjo
    annat82 skrev 2011-11-21 23:46:59 följande:
    Lindadjo: inte den oioi i läder på tradera väl? Den som jag är inte och kikar på hela tiden och bara inte kan bestämma mig om har haft en oioi hobo och en carry all. Carry all hängde väl inget vidare på vagnen, hobo helt ok, men den jag hade fanns inga d-ringar på dock. De har många fack och jag gillar dem iaf. Fick du min åsikt
    Stay away från den på tradera, den är MIN Drömmer.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21