Inlägg från: Candra |Visa alla inlägg
  • Candra

Bugaboo-tråd nr 21

Pemman skrev 2010-03-15 10:02:08 följande:
    Du menar att man viker den över den bågen som man kan lyfta i, alltså den som går att ta av? Jag trodde att du menade att man viker den över själva ramen... Tror att jag förstår. Ska prova.
    Precis.
  • Candra
    Pemman skrev 2010-03-15 10:05:55 följande:
    Hmm, blev inte alls lika snyggt som på bilderna. Verkar som om min åkpåse sitter för högt upp för att det ska bli snyggt. Hur får man ner den så långt att knapparna sitter i rätt höjd?
    Om den sitter ordentligt över ryggen så ska det inte vara några problem..
    Öppnade du dragkedjan runtom? Lättare att få det snyggt då.
  • Candra
    Pemman skrev 2010-03-15 10:12:05 följande:
    Ja, jag kanske inte har dragit ner den över ryggen tillräckligt, men jag drog allt jag kunde och sen tänkte jag att sitsen drar ner det sista... Ja, jag drog upp dragkedjan men det är liksom den delen som är i botten som inte är tillräckligt långt ner. Jag viker över och fäster knapparna men knapparna hamnar under bågen och inte nedanför bågen som det ser ut att vara på dina bilder. Ska slita lite mer i tyget nu, får se om det blir bättre...
    Och du har inget sittdelstyg under påsen? Låter som det. Jag försökte trä påsen över det en gång för att se om det gick, men då blev det som du säger.
  • Candra

Bugaboo är duktiga på att göra grejer som man får svettas för att få ihop =P Var nästan gråtfärdig när jag äntligen fått över remmarna till sittdelen.

• Candra
    Pemman skrev 2010-03-15 10:18:13 följande:
    Har trixat lite med den nu. Det ser ok ut. Jag är nöjd. Kommer väl förhoppningsvis inte behöva åkpåsen så länge till så det får gå. Tack för hjälpen, jag uppskattar det mycket!
    Precis, och du kan ju alltid ändra efterhand också. Den kanske hamnar bättre efter hon suttit i den en stund.
  • Candra
    mollan nu skrev 2010-03-15 10:20:29 följande:
    våld löser allt! Man får ställa ramen på högkant och sätta ett knä på för att sen dra som en galning och på med remmen. Då är det inga problem
    Deras filosofi verkar det som {#lang_emotions_tongue_out}
    Kanske finns en baktanke med det {#lang_emotions_tongue_out} Så man avreagerar sig på vagnen för alla sömnlösa nätter, eller vad det nu kan va som går en på nerverna {#lang_emotions_tongue_out}
  • Candra

Man har väl inget annat val än att vägra köpa om de inte kan uppvisa kvitto?

• Candra
    SaraSelinda skrev 2010-03-16 20:11:45 följande:
    Den skulle ju varit helröd, men de sa att den kommer om någon vecka så fick svart fleece alldeles GRATIS! Tack tack för det ville jag ha ^^
    Helcoolt med "omvända" färger mot vad det brukar va
  • Candra

Jag vill köpa en ny färg på basen! Men vilken är snyggast? Är så less på den gråa, vill ha nåt "gladare".. 

• Candra
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-18 22:37:09 följande:
    Äntligen har lillebror kikat ut! Skall snart rulla ut med nya vagnen men har en fråga...hur bäddar ni liggdelen? För jag har tänkt att jag skall ha åkpåsen bara i liggdelen och sedan så ha en fleeceoverall. Men nu så kom jag ju på att jag säkert kommer ha honom sovandes i den inomhus under dagen? tycker det är så behändigt med en rullande säng Men då känns det ju inte så bra att lägga honom i åkpåsen?? Herregud vilka i-landsproblem men har någon täcke och sådant i vagnen istället för åkpåse eller hur gör man?? Jag ber om ursäkt om min hjärna inte fungerar just för tillfället men det finns liksom ingen man kan diskutera sådana här saker med utan att den människan inte tror man är riktigt klok
    Grattis till bebisen!
    När du är inne så är det ju enkelt att bara öppna påsen.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21