Inlägg från: Candra |Visa alla inlägg
  • Candra

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-04-23 15:43:48 följande:
    Det gör jag också, de hakarna är väl mest där för att förenkla när man klär om toppen eller sätter dit dyna. Men varför sätta ringar där? Och en upp-och-ner? Jaja, det får jag väl aldrig veta Fick du loss bakhjulen?
    Japp Tack.

Ska överraska mannen med att hallen inte är full av vagnar =P Har flyttat om i garderoberna så att de gick in i en av dem i hallen, men för det behövdes ena hjulet tas av. Nu är det klart iaf.
  • Candra

Att den ena var upp och ner la jag märke till först nu =P

• Candra

Okej! Jag testade en bee plus idag, Norpan fick provåka, och jag är KÄR! {#lang_emotions_tongue_out}

• Candra

Till nya bee, varför gjorde de den bara anpassad för att vara framåtvänd? Tänker på fotstödet.

• Candra
    Stargirl skrev 2010-04-29 11:46:47 följande:
    Tanken är att man ska förlänga sittytan så att barnet sitter med raka ben tills man blivit runt 2 år och sedan vända och korta ner sittytan. Så gjore vi.
    Ah, ok.

Var inne och provade en igår, hon i affären sa just att det är tänkt att den ska vara framåtvänd, MEN att det går att ha den bakåt om man vill.
  • Candra

Eftersom jag så vitt jag sett inte fick nåt svar förra gången, så provar jag igen!

Är det någon som vet vad som händer på syskonvagnsfronten?

• Candra

En snabb fråga, det där skötselkitet, vad kostar det?

• Candra
    Miss Boring skrev 2010-05-03 16:09:57 följande:
    149 har det varit förut :)
    Ok Tack
  • Candra

Det trodde jag aldrig, men jag överväger att sälja min cam.. Kan inte riktigt bestämma mig..
    Vill hellre ha nåt enkelt (vi har dock en paraplysulky också, men vill ha med liggläge och sufflett).. Och EN del, inte två som camen.. Det är ganska irriterande att plocka isär varje gång den ska in i skåpet den står i inne osv.. Och så går den inte in om man inte tar loss ena hjulet..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21