Inlägg från: Candra |Visa alla inlägg
  • Candra

Bugaboo-tråd nr 21

Är det någon som vet vad som händer på syskonvagnsfronten?

• Candra

Bara nyfiken, varför vill man ha med sig två vagnar med ett barn? Låter bara omständigt i mina öron {#lang_emotions_tongue_out}

• Candra
    Jessie Foxx skrev 2010-04-13 12:02:21 följande:
    Hej! Har en liten kort fråga bara, har en bugaboo cameleon till min tre månader gamla dotter och hon börjar bli mer och mer arg över att ligga i liggdelen. Funderar på att byta till sittdelen, men Olivia är bara 59 cm lång så är hon för liten för att kunna använda sittdelen? Provade nu i veckan men jag var rädd att hon skulle ramla ur på nått sätt. Börjar bli lite trött på att höra skrik under hela promenaderna :P
    Du kan ju testa att ha den i fullt liggläge till att börja med, prova och se hur det går. Om sittdelen är fastsatt korrekt och hon är fastspänd så är det ingen risk att hon ramlar ur.
  • Candra

Frågar igen om syskonvagn Nån som vet nåt?

• Candra
    straw2008 skrev 2010-04-13 21:41:34 följande:
    Har två barn juh :O)
    Ah, läste inte så noga =P Grattis då
  • Candra

I början gillade jag inte alls bee, men det växer mer och mer för mig {#lang_emotions_tongue_out} Är jättesugen på att byta. Dock till den "vanliga", inte plus.

• Candra
    Stargirl skrev 2010-04-23 08:57:25 följande:
    Den vanliga är den gamla....så den finns inte lägre kvar att beställa. Men dock att fynda begagnad....
    Jag lär inte byta Men ändå bra sugen. Karln skulle aldrig gå med på det När jag väl lyckades tjata till mig cameleon.
  • Candra
    Fröken Småland skrev 2010-04-23 15:11:38 följande:
    Någon som har någon tanke kring varför de har gjort så med selen? www.blocket.se/varmland/Bugaboo_sittvagn_spec...
    Kanske tyckte det var lättare så... Jag öppnar aldrig där, knäpper bara upp det som går runt midjan, tycker det är smidigare.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21