• MissR

Bugaboo-tråd nr 21

Har hittat en cam på annons som jag kan köpa för 6000:- med parasoll, åkpåse, mugghållare och regnskydd.
    Den är från 08 men schassit är bytt 09. Är det ok pris?

Något speciellt att tänka på? Eller fråga om?

• MissR
    Stargirl skrev 2010-11-26 12:18:00 följande:
    Ja fast inte förr än sent på våren....men de färger som kommer är SJUKT FINA....så bered er på shopping.....av nya Bee sufflor.
    Kommer det nya färger på Cam också?
  • MissR

Vet att det säkert står längre bak i trden, men ni som beställt från www.fruugo.se hur lång blev leveranstiden?

• MissR

Nu är vagnen beställd=) En cam med mörkgrå bas och blå top=)

• MissR
    Liten Mjau skrev 2010-11-29 21:22:09 följande:
    Vad är skillnaden på Graco Autobaby 1 och 2 och Akta Graco logico s. Är det samma? Funkar logicon i graco-adaptrarna?
    Logico S är inte riktigt samma, den är nyare. Enligt försäljaren vi pratade med så passar den, men är inte godkänd för adaptern så om något skulle hända så går det inte på garanti/försäkring.
  • MissR
    Stargirl skrev 2010-12-01 13:14:57 följande:
    Jag vet....men får inget säga....men det är fina färger det kan jag säga. Jättefina.....kommer sent på våren och kommer inte att ingå i bas sortimentet utan släppas till utvalda åf.
    KOmmer det nya färger till cam också?
    KOmmer sufletterna att säljas seperat?
  • MissR
    AnnaT skrev 2010-12-01 19:27:47 följande:
    Vad tycker ni om Bugaboo cameleon av  Gwen Stefani? :D
    Lite för mycke för min smak....
  • MissR

Åhhh så besviken.....beställde en cam på www.fruugo.com i söndas. pengarna drogs direkt och idag fick jag ett mail om att varan är slut=(
    Det dröjer innan dom får in den igen och då skickas den i tur och ordning till alla kunder som beställt.....bläää!

Någon annan bra sida att beställa på?
    Vilken sida var det man fick ett extra top-set i fleece?

• MissR

Har hittat en helt ny Bugaboo Cam på blocket för 6500:- Är det ok?
    Varför säljer man en helt ny vagn?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21