• MissR

Japp, är väl tyvärr för bra för att vara sant....har maialt och återkommer när jag fått svar=)

Ja tyvärr har ju fruugo leveransstopp nu ett bra tag tydligen. Vi hade beställt en där men får inte den levererade och dom vet inte när vi kan få den och jag vill ju snart ha hem en vagn.....

Funderar på att beställa från en svensk butik eller köpa i en "fysisk" affär för att slippa en massa trassel

• MissR
    Stargirl skrev 2010-12-05 15:26:50 följande:
    Ja det låter skumt, använd i 10 minuter,´. Man har ju rätt att lämna tillbaka en oanvänd vagn, som det verkar vara i detta fallet.
    Där fanns tyvärr ingen liggdel till vagnen så där sprack det för min del iaf.....

Men kan man verkligen köpa Cam utan liggdel???
  • MissR
    Stargirl skrev 2010-12-05 18:24:59 följande:
    Nej. det kan man garanterat inte göra. Skumt skumt...
    Förresten det där med Fruugo, dont get your hopes up....jag vet mer än jag får skriva här. Men mitt tips är att inte hoppas på för mycket.....
    Nej vad är det du säger....????

Jag har betalt och pengarna är dragna från mitt konot.......tror du jag blivit lurad?!

Jag har fått mail om att jag kan få affären annulerad om jag vill och det har jag sagt att jag vill, jag vill få pengarna tillbaka till mitt konto snarast och beställa vagnen från en annan butik.

Du får gärna inboxa mig med info om du inte vill skriva här......
  • MissR

Känner mig helt uppgiven ang köp av vagn nu....suck

Inte många butiker här omkring som har vagnen hemma utan jag kan få den levererad i slutet av februari, lillebror är beräknad till mars, känns som lite väl tight med tid om leveransen skule bli något försenad......

Är Kidzshop att rekomendera? Dom har för riktigt snabb leverans.....

• MissR
    Stargirl skrev 2010-12-05 18:30:57 följande:
    Nej, det är en seriös butik.....men jag skulle annulera köpet och köpa ngn annanstans. Du får helt säkert dina pengar tillbaka, jag tvekar inte på det alls. Men jag tror det kan dröja innan vagnen kommer, menar jag. Väldigt länge....
    Jag avstår från att skriva, då min yrkesheder förbjuder mig. Men ta tillbaka dina pengar och ta ditt köp till ngn annan butik.
    Ok, ja som sagt sååå länge vill jag nog inte vänta. Vill juh ha vagnen i god tid och få gå och klämma och känna på den=)

Hoppas jag får svar på mitt mail från dom i morron och pengarna insatta på mitt konto snarast
    =)
  • MissR

Åh vad härligt att höra!

Då är det bara att invänta att pengarna skal komma tillbaka till mig för att sedan beställa från kidzshop=)

• MissR
    Bellbox skrev 2010-12-05 19:00:35 följande:
    kostar den "fullpris" där? (d.v.s 10250kr som typ överallt?)
    *orkar inte kolla hemsidan just nu så frågar expterterna här*
    Jo den kostar fullpris.
    =)
  • MissR

Nu har jag beställt en bugaboo cameleon på www.kidzshop.se
    Hoppas den hinner komma innan helgen så jag har något att vilja ögonen påSkrattande

• MissR
    Tant Pruselius skrev 2010-12-07 13:19:07 följande:
    färg?
    Mörkgrå bas och blått topset =)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21