• MissR

Bugaboo-tråd nr 21

Idag kunde jag inte hålla mig längre utan tog en premiärtur med storasyster i lillebrors vagn.
    (Lillebror kommer inte förrän om 2 månader)

Den är ju verkligen helt UNDERBAR att köra!
    Tvekade jag innan är deffinitivt övertygad nu!

JAG ÄLSKAR MIN BUGABOO=)

• MissR
    Slaria skrev 2011-01-23 17:21:09 följande:
    Igår beställde jag min cameleon ifrån kidzshop.se och är så förväntansfull! Jag hade tänkt beställa ifrån babytrader.eu men när jag såg era tips här om att man kunde designa sin vagn själv på kidzshop och då skippa liggdelen, så blev valet enkelt.

Är det någon som vet på ett ungefär hur leveranstiden är från kidzshop, och speciellt till de norra delarna av sverige? Jag bor i norra norrland och är van vid att de kan ta någon dag extra att få grejer hit men har läst att kidzshop är grymt snygga med frakten.
    När jag beställde vagnen där kom den inom 48 timmar=)
    Jag bor i skåne
  • MissR

När ni har liggdelen på, var gör ni av midjebältet då? det hänger ju längs sidorna.....

Köpte en teutonia babynest idag som jag tänkte ha i bilstolen, men det är juverkligen perfekt i vagnen också. Såååå mysigt!!!

• MissR
    annat82 skrev 2011-02-01 13:07:36 följande:
    Tänkte ju att det skulle vara lättare, men som sagt beige eller möjligtvis offwhite topset kanske inte passar jättebra till den blå. Har inte testat, men svart, orange, rosa(mörkrosa), rött, mörkblått, PF colorblocks tycker jag funkar alldeles utmärkt. Skurvy har jag inte testat till den blå så det vet jag inte och övriga färgerna har jag inte så de har jag inte heller testat
    Tänkte från början att 2 topset kan väl kanske räcka. Tji fick ja

Väntar bara på de nya färgerna som ska komma nu
    Såg din vagn i bildtråden...måste bara fråa vadär det för en skötväska du har?
  • MissR
    Sara E skrev 2011-02-11 10:53:28 följande:

Grattis till mig!
    Nyss skickat iväg en beställning på en Cam i delar på kidzshop.
    Åh vad glad jag är!
    Blev en Grå/Blå! Nu längtar jag verkligen och hoppas att den kommer nästa vecka! Tog inget regnskydd. Se om det går o få tag i begagnat ist.

Ingen som visste något om ståbräda? Om det finns nån annan än bugaboos egna som passar?

Jag har köpt en Easy Rider ståbräda med stora krokar. passar bra. men det går inte att hänga upp så som bugaboos egna. Men det är lätt att taav och lägga i varukorgen. Kostade 450:-
  • MissR
    Överbandsfürern skrev 2011-02-11 11:26:14 följande:
    Lämnar inte en sån fula märken på chassit?
    klä in den i skumgummi kanske hihi
    Jag har satt lite skumgummi och tejp på schassit=) funkar kanon
  • MissR

Idag köpte jag en ny Skip*hop skötväska. En grå. Synd den inte är exakt samma grå som basen på min bugga. Men den kommer hänga fint där ändå, dessutom var det 30% rabatt=)

• MissR

Jag som drömt och ljusblå eller mintgrön......

• MissR

Finns det någonstans man kan köpa eller förhandsboka dessa nya färger redan nu?

• MissR
    hjärtan81 skrev 2011-02-18 16:53:36 följande:
    Vet ni om easy riders stånräda passar på cameleon?
    Blev det ingen ljusblå på nya färger? Hur hittar jag till bugaboos Facebook sida om de finns att se där?
    Ja det va lite frågor :)
    Den fungerar, iaf den med stora krokar. Jag har den på min Cam. Men den kna göra repor i schassit. Men med lite skum och tejp så var det löst=9
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21