• MissR

Bugaboo-tråd nr 21

Fick precis ett telefonsamtal från schenker. I morron mellan 11-14 levereras mitt paket hem till dörren. Jag känner mig som ett barn på julafton=)

• MissR

Fick precis hem min fina Cam i plocke-pinn variation=) Givetvis kan jag ju inte vänta tills mannen kommer så jag började själv osh det går....sådär.......

När man har satt på att hjulen och skall fälla upp schassit så klickar ju handtaget men schassi är inte fast vid fram-axeln eller vad man ska säga. Skulle jag gå upp för et trotoar nu så skulle den böja sig....någon som förstå vad jag menar?! Ska det vara så?

Bromsen låter massor på ena hjulet, vad gör jag åt det?

• MissR
    Snoppan skrev 2010-12-09 15:08:30 följande:
    MissR: den låser sig när du sätter på sitt/liggdelen.
    Taaack=)

Vet du hur jag gör med bronsen också?
    Den ligger liksom mot en hjulet fast den inte är bromsad?
  • MissR
    Snoppan skrev 2010-12-09 15:21:32 följande:
    MissR: nää, det vet jag inte.. Låter ju som att vajern är mer spänd än den ska vara :S
    Vågar man skruva lite på vajern själv?
  • MissR

Jag skruvade lite å vajern och nu är problemet med bromsen också löst. Nu står vagnen färdigmonterad och glänser i vardagsrummet och där får den stå iaf i 13 veckor=) Men såååå fiiiiin

• MissR
    Emmelinan skrev 2010-12-10 18:31:24 följande:
    Jag kan vara lite hispig med nya saker, speciellt nu med graviditetshormoner som spokar.

Vad bor tvattas innan anvandning? Sjalva liggpasen till bassinetten, va? Men resterande tygdelar??.... Hur har ni gjort?
    Oj det har jag inte ens funderat över.....

Jag kommer nog inte tvätta några delar alls.....tvättar såklart lakan osv som jag ska ha i vagnen, men inte själva vagnen....
  • MissR
    Emmelinan skrev 2010-12-10 19:24:29 följande:
    Miss R: Ok. På tal om bäddning, den dör lilla påsen som kommer med liggdelen känns så fjuttig... Hur bäddar/har ni bäddat? Va har ni bäddat med? *planneringen är i full gång*
    Hmmm, vilken påse menar du?

Jag kommer att bädda med ett fårskinn i botten och sen en filt eller täcke beroende på väder. Dock är det 13 veckor kvar för vår bebis att titta ut
  • MissR

Vad kostar et nytt orginal regnskydd till bugaboo cam?

• MissR

Stämmer det att det finns en gammal och en ny modell på åkpåse?
    Vad är isåfall skillnaden?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21