• MissR

Bugaboo-tråd nr 21

galojj skrev 2011-02-18 17:12:15 följande:
    blir der repigt trots gummibelägget? Vi har een, som vi knappt hunnit testa på buggan än...men själva krokarna är ju lixom gummibeklädda! Det kan väll itne bli mer repor än med bugaboos egna?eller?:-S

Hur har du gjort med skum och tejp? du får gärna visa!!
    Det blir liksom repor från toppen/änden av krokern när man sätter på och tar av den, men är man bara försiktig när man som sagt sätter på och tar av den så är det säkert inga problem.
  • MissR
    MissR skrev 2011-02-18 17:26:13 följande:
    Det blir liksom repor från toppen/änden av krokern när man sätter på och tar av den, men är man bara försiktig när man som sagt sätter på och tar av den så är det säkert inga problem.
    Jag har inte använt min "på riktigt" utan bara i lägenheten då lillebror är kvar i magen=)
  • MissR

Vi har köpt en BUgaboo Cam till kommande bebis och en Akta Graco Logico S. Nu vill jag ha en adapter så jag kan sätta bilstolen på schassit. Men hon i butiken sa att adapterna bara var godkändför den äldre modellen av bilstol. Stämmer det? Finns det ingen adapter så jag kan ha bilstolen på schassit??

• MissR
    thj skrev 2011-02-20 21:15:09 följande:
    Vad var det för butik som gav dig denna info?
    AktaGraco fästena på bilstolen är den samma som innan.
    Åhhh kanon!!!!! Tack=)
    Det var en leksaks/barnvagns affär i skåne, men dom har åandra sidan gett mig en hel del felaktig info ang Bugaboo. Tur jag inte köpte min vagn där=) Då är det bara att beställa en adapter nu då.
  • MissR

Jag har köpt en AktaGraco Logico S. Vill så gärna ha adapter till den=)

Förresten när man boka/beställa dom nya fägerna på sufflettern och toptyg??

• MissR

För ett tag sedan surfade jag in på en hemsida där dom sålde suffletter och åkpåsar till bugaboo. Vetatt jag hittade bla en vit/beige med små stjärnor på, var ett paket med sufflett och åkpåse. Tror inte det var en svensk sida och det var inte bugaboo orginal....

Någon som vet vilken sida jag menar?
    Nu hittar jag inte den=(

Någon som dessutom vet om www.nyhoodbaby.com lagt ner???

• MissR
    Fröken Småland skrev 2011-03-21 19:31:31 följande:
    Frankofant?
    Nä, tyvärr inte=(
  • MissR
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-24 20:21:54 följande:
    Nu har jag beställt nya fina grejjor till Buggan !
    Rosa topset i canvas
    Terränghjul/snöhjul
    Mugghållare
    Babybjörn Bärsele
    Allt för ca 2600:-
    Ville köpa ett topset i offwhite också. Men kanske ska hinna använda det svarta och rosa först ?! Flört
    Var har d beställt ifrån?
  • MissR

Nu har vår lillebror äntligen kommit och jag har premiärkört vagnen=) helt underbar!!!!!

Men en fråga, om man har handtaget längst ut kan man "bumpa" vagnen i trappan då? det borde väl inte slita på fästena? Eller?

• MissR
    Fröken Småland skrev 2011-04-17 12:15:02 följande:
    Nej, helt toppset tyvärr, kostar 995 kr sa de på mässan.
    Var kan man köpa hela topsettet?
    Någon internetsida?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21