Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Bellbox skrev 2010-11-25 17:44:51 följande:
    *hear hear* Skål
    Finland  och Norge är riktiga TRAS länder, I Norge har man iaf goda smaken att fästa trasorna med ngt snyggt I Finland tycker man att KLÄDNYPOR är en bra uppfinning och helt enkelt sätter en trasa på sufflan med apfula KLÄDNYPOR....ja inte Bugga ägare förstås, för de har den goda smaken att låta bli.
  • Stargirl
    linaenn skrev 2010-11-26 11:44:30 följande:
    Och jag tycker att parasoll är skitfult och tar hellre något som jag kan fästa fast i sufletten. Smaken är som baken...
    Näe, du har fel
  • Stargirl
    H I L L A skrev 2010-11-26 11:44:43 följande:
    Vet ni vilka webbshoppar som kommer få in cam & Bee i denim i januari ???
    Tror de flesta får den, Denim är inte limiterad, fast väldigt väldigt snygg!!!
  • Stargirl
    OoSOLINoO skrev 2010-11-26 11:54:41 följande:
    Åh ska bee komma i denim?

Vet någon annan om Bee kommer komma ut med nya färger? Tycker de som finns är lite tråkiga...
    Ja fast inte förr än sent på våren....men de färger som kommer är SJUKT FINA....så bered er på shopping.....av nya Bee sufflor.
  • Stargirl
    snöstjärna skrev 2010-11-28 13:04:24 följande:
    Ah, vettifasen vad de e för årsmodell på den stol jag ska få av en kollega. Men en bugga till är ju självklart!
    Vad heter stolen?
  • Stargirl
    snöstjärna skrev 2010-11-28 17:50:28 följande:
    Jag tittade bara lite snabbt på den, å den hette Graco .. det var allt som stod på stolen.
    Men jag kan ju fråga henne närmare vad den hette. Skulle få den gratis eftersom vi sålde vår förra så tänkte jag det kunde vara smidigt =)
    Graco Auto Baby I och Graco Auto Baby II ska passa Graco adaptrarna. Det är säkert en av dem du har. Kan du inte googla på dessa namn och se om de liknar den du har.
  • Stargirl
    Liten Mjau skrev 2010-11-29 21:22:09 följande:
    Vad är skillnaden på Graco Autobaby 1 och 2 och Akta Graco logico s. Är det samma? Funkar logicon i graco-adaptrarna?
    Näe, Logico S är inte samma. Men den funkar men man måste trycka till den ordentligt. Bugaboo säger att den inte är testad med Graco adaptern så man får avgöra själv.
  • Stargirl
    FridaLee skrev 2010-11-30 17:22:37 följande:
    Men visst finns det en graco adapter till bee + också?? Kommer antingen köpa logico s eller tario (samma stol) men vill ju ha den på bee +.
    Ja det finns ju en Graco adapter till Bee iaf i USA, säkert inte en lagervara här i Sverige. Du får nog special beställa den.
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-12-01 11:02:18 följande:
    Vilka nya färger gissar ni till bee till våren? Jag tror orange brun turkos lila och eller mörkblå :0) Någon som faktiskt vet?
    Jag vet....men får inget säga....men det är fina färger det kan jag säga. Jättefina.....kommer sent på våren och kommer inte att ingå i bas sortimentet utan släppas till utvalda åf.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21