Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 21

Delira skrev 2010-04-16 16:37:15 följande:
    Tack för infon om tvättningen, den blev jättefin. En sak till: När jag tog isär vagnen upptäckte jag att en av stödskenorna till vagnen saknades, och att det istället låg en kartongbit där. Vet ni om man kan köpa en sådan stödskena separat och isåfall var? När jag surfat runt till de vanliga nätbutikerna för bugaboon hittar jag inga sådana.
    Jag tror de flseta som säljer Bugaboo har det inne om man ringer.
    Jo just det!
  • Kajsan
    rosenkind skrev 2010-04-18 11:58:04 följande:
    Är det länge sedan Bugaboo kom med sina supersnygga skötväskor i läder? Jag har missat de helt! :-O Jag har insett att jag "måste" ha en bee+ och tänkte ta en röd eftersom den matchar min ju-ju-be väska...men Bugaboos svarta läder är ju sjukt snygg! Plus att maken säkert skulle älska den! Lite väl dyr är den...inte finns till förmånligt pris i nån webbutik??? *hoppas*
    De kostar lika mycket överallt och är superfina.
    Min man är kär i den svarta ,han vill ha den som jobbväska och igår träffade jag faktiskt på en annan pappa som var helt lyrisk över den, det var den eeeenda skötväska han någonsin skulle kunna använda han gick med den över axeln och liksom struttade runt och öste lovord över den . Haha
    Jo just det!
  • Kajsan

Det värsta är att det ser bättre ut än det är...min Bugabooväska är fylld med nagellack...

http://www.familjeliv.se/hem/kajsan/gallery/phpfefgtj.jpg

Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2010-04-23 22:38:32 följande:
    Såg en livs rullande Bee+ idag. Hon som körde måste tycka jag var knäpp som jag glodde 
    Jag glor också (avundsjukt) när jag ser nån.
    Men jag inbillar mig att det är smickrande
    Jo just det!
  • Kajsan
    Pepparkaksdeg skrev 2010-04-26 19:10:20 följande:
    JIHOOO! All White just bokad av Bontis få ex,som kommer nu i veckan! Det är så typiskt mig! det är just det att den inte är så vanlig som gör att jag vill ha den! Ju ovanligare en grej är,desto mer vill jag ha just den! Fast sen är den ju galet fin också och passar så himla bra till sommaren! Alltså fatta den vagnen med den svarta skötväskan i skinn till! *slurp* Tack ännu en gång Stargirl för tipset om Bonti! Löv ya
    Åh vad jag blir avundsjuk! Den ser ju galet snygg ut!{#lang_emotions_flower}
    Jo just det!
  • Kajsan
    livet från ljusa sidan skrev 2010-04-26 23:08:00 följande:
    Lite tankar bara som jag känner att jag bara kan diskutera med er :) Jag har en red edition men har haft en röd fleece sufflett men bytte till orginaltyget idag...men det blev ju typ kolsvart därinne i vagnen, kanske helt enkelt får köpa en offwhite sufflet istället ;) Åhh offwhite sufflett och parasoll! Hur bäddar ni i vagnen nu ni som har liggdel? 
    Jag skulle köpa till en offwhite sommarsuflett att byta med under sommaren!
    Jo just det!
  • Kajsan
    livet från ljusa sidan skrev 2010-04-27 21:48:46 följande:
    är det bara kidzshop som säljer lösa suffletter?
    Nä, det gör nog de flesta som säljer Bugaboo. Men det är inta alla som har det hemma i alla färger.
    Bäst är att ringa och fråga.
    Jo just det!
  • Kajsan

Nu ska jag ut på promenad med en typ Brio sulky från 80 talet med vita gummihjul
    Jag vägrar köra, det får mannen göra.
    Bugaboon är utlånad tillfälligt med liggdel på , och Swiften har fått punka.
    Jösses, funderar på om det är mer värt att bära ungen

Jo just det!
  • Kajsan

Kändisspottade Sanna Lundell idag med en relativt risg Frog. Persbrants barn borde åka finare Bugga istället

Jo just det!
  • Kajsan
    jessicav skrev 2010-05-02 15:16:33 följande:
    Hej alla Bugaboo-proffs. Jag skulle verkligen behöva ett expert råd nu. Det ligger en bugga ute på blocket (hoppas nu inte det är en av era:)) som har ett bra pris, men.. Handtaget glipar och de har inget kvitto, vilket får mig att tveka rejält. Plus att jag får köpa till en vanlig suflett då de bara har sommarvarianten. Hmm, vad tycker ni? Är ett glipande handtag (glipar när man drar den uppför trappor) ett stort problem? Instiktivt säger jag själv att det är det, speciellt som vagnen är tre år gammal och de inte har kvitto så borde de också ha köpt den begagnad. Är väldigt tveksam och är ingen expert på det här, därför vänder jag mig till er. Snälla kom med råd om ni kan. /En framtida bugabooägare
    Vad ska du med kvittot till?
    Nä, jag skulle inte köpa en som handtaget är kocko på, det är klart det är jobbigt tycker jag...Oavsett hur billig den är.
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21