Bugaboo-tråd nr 21
Kolla på kidzshoppen! På reservdelar
Kolla på kidzshoppen! På reservdelar
Jag har ju gått och förälskat mig i Camelon och vill inte ha en Swift längre även om man aldrig skall säga Aldrig. Den är jätte snygg men jag gillar inte att ha henne framvänt håll märkte jag.
Jag köpte ju en Swift beg. Och sålde den veckan efter så ... Pinsamt att erkänna men jag tror det inte är helt ovanligt att byta hej vilt trots allt!
Aha! Du menar så att inte ha olika bas, nä det kanske ser konstigt ut...
Jag har glott igenom er bildtråd och även googlat på camelon/bilder för att få inspiration på färger, och gillar orange men det får bli toppklädsel då
Vad är snyggast/bäst i klädsel?
Ja som sittvagn utan tillbehör! Ringde just en på blocket o hon hade både kvitto
Klipper bort mina inlägg?!!!?
Ja ok suck skriver om då..
Men iaf garantin gäller inte andra köparen, men om glidande handtag kan fixas på verkstad så!
Jag har fått bättre pris i min butik än nytt på blocket tror jag dock får se
Ja kanske är ett alternativ! Ja jag blir tokig på färgvalen, det slutar väl med att jag har en av varje
Jag har fått besked !!jag får köpa så men det var till 10% men det är iaf ngt! Hoppas min man inte fortsätter trilskas bara, iiihh!
Ja det låter lite men smäller vet jag inte?! Är det en plus eller den gamla? eller är det bara jag som har en sån gammel skorv eller?!
Jag kan inte komma över det men jag gillar verkligen den orangea, färgen Är liksom glad! Och med rosa till sommaren fiiiint! Jag köper väl en ny höst och vinter del sedan då...
Verkar som om det är bra andrahandsvärde på bugaboo?
Hej Straw! Ja jag håller med! Har kollat som en tok nu och jag hittar bara en massa som nästan är lika dyra som en ny med rabatten och då känns det ok faktiskt!
Om inte du vet någon då ?