Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

BeautifulFlower skrev 2010-11-10 19:02:37 följande:
    hur mycket kan man få för en Cameleon från -08?
     Inga fel på den alls, aldrig bytt chassi på den.
    Då ingår en rosa åkpåse,brunt toppsett, rosa+svart fleece toppsett och en tunnare svart åkpåse för våren, samt regnskydd och myggnät då..

Jag skulle vilja begära 6000 iaf.. är det för mycket tror ni?
    Jag tror absolut du kan få 6000.
  • Stargirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-10 21:33:04 följande:
    är de bara jag som tycker att bugaboo bee denim 107 e galet snygg???? men undra om den verkligen blir så dyr som typ 8000? om man omvandlar vad den kommer kosta i aussi så blir de typ 8000 sek *ogillar*
    Nej, så dyr blir den inte i sverige.
    Men lite dyrare än vanlig Bee. Den är sjukt snygg iom att sitsen också är i Denim.
  • Stargirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-10 21:40:23 följande:
    ja verkligen, kommer man kunna köpa delarna separat tro??? inte va?
    Nope, inte, man måste köpa hela vagnen. Sufletten kommer att ligga i samma paket som vagnen (det gör det ju inte nu med de vanliga modellerna)
  • Stargirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-11 09:44:33 följande:
    Dumma
    Men den är väldigt fin, avis på dem som behöver ännu en vagn. Dottern åker ju inte vagn alls längre, hon är ju 3,5 år....så det lite i äldsta laget. Bee står dock kvar i förrådet...
  • Stargirl

Tävling på ett presenkort på 1000 kr  i min blogg, så om ngn vill ha Nova Star kläder för 1000 kr...skynda er. Tävlingen publiceras om ett par minuter.

• Stargirl
    Bellbox skrev 2010-11-11 15:17:29 följande:
    Hmmm.... Om man köper Paul Franks Colorblocks; åkpåse, sufflett & filten; tror ni den kan vara attraktiv på begagnatmarknaden sen eller inte?
    *försöker motivera köp för mannen *
    Men det är ju en del pengar; tänker folk att "äh, det där var ju en specialedition för läääänge sen" eller snarare "va kul; colorbloks:en var ju kanonfin" Vad tror ni??
    Tänkte även att åkpåsen skulle var asnygg i min andravagn; UJ-singel
    Jag tror absolut de har ett bra andrahandsvärde, har sett den gröna (scurvy) att gå för bra summor på tradera.
  • Stargirl
    Armani skrev 2010-11-11 18:33:14 följande:
    Nu har snön kommit så nu är det dax att köpa terränghjul. Ni som har, vartifrån har ni beställt?
    Kidzshop, Bonti, Familjetorget
  • Stargirl
    Katjan skrev 2010-11-12 22:33:12 följande:
    Den var fin =).

Kommer Bee 107 vagnen oxå ha metall knappar/nitar i sufletten och basen som cameleon 107 har?

Tycker att det har kommit ut o ska komma ut en del fina Cameleon vagnar på sistonde. Får se ifall man köper någon vagn utav de nya färgerna.
    Just nu har jag en all black som jag varierar med orbit baby 2g..
    Ja, om du menar de små nitarna, så ja, även Bee kommer att ha dem. Jättefint tycker jag.
  • Stargirl
    Asereht skrev 2010-11-14 12:51:06 följande:
    Vi använde liggdelen tills minsteman blev ca 8 månader. Då började han klättra omkring så det kändes inte säkert längre. Det var med sorg vi bytte. Jag gillade verkligen buggan med liggdel dessutom tycker jag att den är snyggare med liggdel.
    Vi bytte runt 4 månader, åkte då på semester och ville testa sittdelen, när vi kom hem så bytte vi till liggdelen igen i ett par veckor och sedan till sittdelen igen.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2010-11-19 20:39:52 följande:
    Jag skulle aldrig never ever köpa den äldre modellen av Bee framför bee+-
    Bee+ är verkligen SÅ mycket bättre, på alla sätt!
    Jag är benägen att hålla med....SÅ mycket bättre.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21