Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2010-11-20 19:14:57 följande:
    Har det funnits ett guld toppset till cameleon??? Såg en idag som absolut inte var sand eller offwhite. Inte kan det vara en solblekt brun? Den var verkligen fräsh i övrigt och HELA topsetet var GULD!
    Nej, inte orginal från Bugaboo. Silver finns dock, men den kan nog inte misstas för guld...
  • Stargirl
    Honey1982 skrev 2010-11-21 17:15:40 följande:
    Är det nån som haft med sin Cam på skidresa till fjällen?
    Vi hade med oss våran förr förra vintern till Sälen. Vi använde ju mest pulkan till dottern men bra att ha vagnen när hon sov middag.
  • Stargirl
    JohannaL skrev 2010-11-24 08:02:22 följande:
    Hej fick nyss reda på att jAg har knodd i magen, skulle beställa en CAM men funderar nu på om det funkar bra med en 3 åring och nyfödd? El om man ska behålla syskonvagnen.

Nån som har 3 åring som inte har vagn?
    Vi har ju bara använt vagn på resor till en 3 åring. Dottern är nu 3,5 och henne skulle jag absolut inte sätta i en vagn längre...behövs inte. Men hänger här iaf. Fast jag inte har vagnbarn
  • Stargirl
    mican skrev 2010-11-24 09:35:58 följande:
    HJÄLP!!!

Idag LOSSNADE ena sidan på min bugga! Ved i helvete!?
    Detta hände när jag skulle upp för en trapp! Tänk om allt lossnat!!

Vem kontaktar man gällande reklamationer?
    Har inget kvitto, vet ej var den är inköpt! (present)
    Utan kvitto så är man ganska strandsatt, om du inte reggat vagnen online iofs. Kontakta [email protected] för råd...men om man inte har ett kvitto kan det vara svårt.
  • Stargirl
    stjernan skrev 2010-11-25 09:32:02 följande:
    Jag tycker inte att bugaboos egna åkpåse är för tunn om man har en varmfodrad overall, vantar och tossor. Jag tänker ha den hela vintern. Är det femton minus eller kallare kan man nog ändå inte vara ute några längre stunder med en liten tänker jag.

Nån som vet förresten om bugaboos åkpåse passar i en UJ single?
    Ja den passar.

Vi har oxå kört Buggans åkpåse hela vintern. Riktigt kalla dagar så en extra ullfilt så behövs inget mer. För varma åkpåsar är riktigt jobbigt, då man inte kan justera det hela så mycket.
  • Stargirl
    Liafia skrev 2010-11-25 07:54:55 följande:
    En fråga till er inbitna.
    Har en Paul Frank påse till vår Cameleon men börjar tycka att den är väl tunn nu när temperaturen sjunker.
    Vad har ni andra för åkpåse i era vagnar?  Vill ju att lilltjejen ska ha det varmt och gott men inte sitta knöligt eller svettas ihjäl. Hon har ju så klart overall och stövlar eller tossor i påsen men den känns ändå lite tunn eller??
    Nejdå, du behöver inte annat än den du har. Riktigt kalla dagar -20 typ, hade jag en ullfilt som jag kompletterade med eller ett extra lager kläder.
  • Stargirl
    Ms Ms Kanga skrev 2010-11-25 17:33:09 följande:
    Köp länkringar i plast - det finns t ex på ToysRUs för 50 kr för 18 st. De är kanon att fästa leksaker och filtar på suffletten så behöver du inte köpa någon specialfilt
    Eller så hänger man ingen trasa på sufletten, barnet ligger så djupt att den varken får solen i ögonen eller blåst....vad är det med dessa trasor som hänger på alla sufletterna
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21