Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Primrose skrev 2010-10-10 18:11:46 följande:
    Vet någon vad ett nytt chassi (2010) kostar om ens garantitid har gått ut?

Jag har just läst om Bugaboo Donkey! Yieppeee" Det betyder att om vi får tillökning kan vi fortfarande ha en Bugga! Vet någon om Cameleontillbehör, såsom sommarsuflett, snöhjul, etc. passar till de sitsarna också?
    Nej, nuvarande Cam tillbehör passar inte Donkeyn perfekt. Snöhjul behövs ju inte, Donkeyn har ju 4 stora svängbara hjul
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Insomnie skrev 2010-10-11 16:07:52 följande:
    Jag har jobbat som konstruktör i ganska många år och jag har aldrig hört talas om någon metall som är svart rakt igenom så jag gissar att det är någon typ av aluminium som ytbehandlats / lackerats på något sätt. Huruvida det är lätt att repa det eller inte vet jag inte, men min gissning är att chassit är pulverlackat då det ger ett bra korrosionsskydd och har god slag- och reptålighet...
    Helt rätt, det är inte svart rakt igenom. Men det är väldigt väldigt reptåligt, visst kan det bli repor men de måste vara otroligt djupa för att ha en annan färg än svart, dvs att det inte syns. Så du kan med gott samvete köpa en Ocean ltd edition. Ur den synpunkten är du safe
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-10-12 08:26:08 följande:
    Den sista!
    Varför då? Jag skulle säga den första
  • Stargirl
    Sweetsugar skrev 2010-10-13 09:40:36 följande:
    Hej! Tänkte höra om det är någon som vet någon bra sida från utlandet, där man kan beställa åkpåse till camelonen. Tänkte att jag skulle beställa från usa när dollarn är så låg nu. Men jag hittar ingen bra sida att beställa ifrån.

Hoppas på lite tips!
    Det är för att man inte får skicka Bugaboo varor "over seas" så du letar förgäves....
  • Stargirl
    Honey1982 skrev 2010-10-16 07:58:05 följande:

Hur kallt har det varit när ni har börjat använda åkpåse?

Jag har börjat att använda åkpåse just denna tid på året.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Stargirl

Gud vad många buggor jag såg idag, satt och åt på ciaociao vid odenplan....Jag såg alla färger och modeller.....seriöst även offwhite special edition och en Denim Frog. Den enda jag inte såg var en Marc Jacobs Cameleon....slurp....den är sjukt fin.

• Stargirl
    BeeWee skrev 2010-10-17 16:55:09 följande:
    Om du såg en gul Bee+ som knallade förbi så var det jag :D
    Hahha...nej ingen gul Bee+ en blå och en svart såg jag. Men en gul hade jag kommit ihåg, det är lite mer ovanligt.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 17:05:43 följande:
    Shit, du har ju fixat snoken! Jättefint
    Jep, äntligen....så nöjd!! Ingen pyttenäsa fortfarande men rak och lite snyggare än den gamla.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 19:00:05 följande:
    *uppdaterar CV*

Bellbox skrev 2010-10-17 19:27:21 följande:
    Vilken del av landet? Gissar på 08-land *morr*
    GBG området specifikt.....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21