Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

Alla som köpt en Bugaboo produkt det senaste året....vet ni detta

http://www.finest.se/natali

Titta på filmen, jag blir tårögd..... tack alla!

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Stargirl
    StinaSM85 skrev 2010-10-21 14:49:10 följande:
    Finns det någon butik på nätet som säljer enbart liggdelslocken?
    Ingen har ju enbart dem på lager. Men kidzshop brukar vara duktiga på att ta hem det man behöver.
  • Stargirl
    picolina skrev 2010-10-22 10:23:07 följande:
    jaha! så tidigt? jag satte honom i sittdelen och tyckte han såg för liten ut i den och han är ändå en stor kille =) förstod till slut att fickorna var till selet så nu är liggdelen på.. men blir nog sittdelen strax ändå.
    är den inte från 6 mån?? tänkte på ryggen, kan väl inte va bra?
    Bugaboos sittdel kan man börja använda långt tidigare än traditionella sittdelar. Men det står från 6 månader pga att standarden säger att man ska ligga plant upp till 6 månader.
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-10-23 22:56:09 följande:
    Är det någon skillnad på vanliga o silver edition chassit?
    Nej, samma chassi.
  • Stargirl
    BeautifulFlower skrev 2010-10-24 12:06:06 följande:

Jag har en fråga kring åkpåsar, jag har en cameleon och har köpt bugaboo´s egna åkpåse. Men börjar nu fundera på om det håller måttet  under vintern, känns som det kommer bli en kall vinter och jag vill inte att min lilla tjej ska frysa.

Har fått intrycket av att elodie´s åkpåsar är varmare..stämmer det?

Jag har kört med en massa olika åkpåsar genom åren, förra vintern bara med Buggans egna och vintern var ju rätt kall /hon sov på dagis utomhus/ riktigt kalla dagar fick hon en extra filt.

Det många gör fel i att tro är att en åkpåse som är fluffigare är varmare, det är fel. Ta ex Reimas overaller, de är tunna men varma. För att materialet i dem är dyrare och mer kompirmerat. Fluffigare material är billigare än samma som är komprimerat (om det inte är ull eller dun etc)
  • Stargirl
    nica83 skrev 2010-10-24 19:39:00 följande:
    Hallå... här är en till Bugaboo-frälst.

Någon som vet var man kan få tag i BabyNest till "gamla" Been? Gärna webshop eller butik i Stockholmsområdet.

Tack för snabbt svar. Har bara 10 dagar till BF nu
    Varför den gamla? Den nya passar också i den gamla Bee, ingen större skillnad. Jag kan tänka mig att kidzshop.se kan ha på lager samt Bonti och Barnbutiken.
  • Stargirl
    bohusbebis skrev 2010-10-27 17:16:13 följande:
    Här säljer de visst ut ett helt set med grejer... bla den väskan - färgglad...
    www.barnbutiken.net/easywalker--pimp-your-pra...

Apropå sälja ut, nån som testat om det går att modifiera Bee-suffletten till en Bee+ eller är det helt helgalet... Blev lite sugen på en ny färg.... men är så snål.... så istället för att sy en egen funderar jag på om man kan sy om en befintlig sufflett...
    Helgalet, det går inte utan att dissikera den helt och då kan man lika gärna sy en helt ny av vanligt tyg.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21