Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Kavat skrev 2011-10-07 15:58:55 följande:
    Jag misstänker att du missat helt att du är inne i Bugaboo-tråd? kenton frågade om en Bugaboo, inte om en Brio.

I den här tråden håller vi en god ton för övrig och hjälper varandra! Klarar du inte av att förhålla dig till att ytterst kompetenta och trevliga människor talar om sanningen, så tycker jag att du ska se dig om efter en annan tråd att ösa ur dig spydigheter i.
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Tycker ni 750:-l för ett rosa fleece topset är för dyrt ?? Tycker det är på gränsen ! Det är iof nytt, men ja jag vet inte ??!

• Sweetheartno1

AnPa jag tycker det är för dyrt. Jag erbjöd 500:- men det dög inte !

• Sweetheartno1
    Noiis skrev 2011-10-07 20:50:45 följande:
    300 gav jag för mina fleece set nya i butik 2009-2010. 2008-2009 gav jag 650 nytt i butik så ja!! De är överpris
    Jag som vill ha det rosa setet i fleece ! Kanske ska köpa ett nytt ! Röd canvas ? :-P
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Noiis vi kan skaffa en tillsammans ! Dreggel !!

• Sweetheartno1

Usch va tråkigt med alla fejkisar !
    Lider med er som råkat ut för detta !!

• Sweetheartno1

Kan man få tag i en båge till en suncanopy ?

• Sweetheartno1

Jamen jag menar ju sunshade såklart ! ;-P
    Fick med ett när jag köpte ett topset, men ingen båge. Det är ju en sån som sitter i regnskyddet !

• Sweetheartno1

Kimso jag har Akta Graco till min dotter. Nackdelen är ju att den är stor och tung. Fördelarna är att hon får plats lite längre iden än 5 månader, finns bra solsuflett och är lite snyggare ?! :-P

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21