Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Precis under silver pluttarna ser man att kedjorna buktar ifrån varandra eller vad man ska säga. Fattar inte hur det har kunnat bli. Har aldrig lyckats ha sönder en kedja och jag har ju bas använt locket sedan hösten kom. Ca 1 mån.
    Vad tror du fröken ? Sambon tror inte att det är något vi har kunnat göra. Han tycker det är för "svårt".

• Sweetheartno1

Jo det är typ så det är Joddan. Men även på liggdelen !
    Usch det här är Inge roligt ! Jag som varit så nöjd och nu r det 3:e felet jag upptäcker på snart 4 mån.

• Sweetheartno1

Haha men jag måste ju ha kvar min svarta ! :-P
    Har ju massa andra topset !
    Men då blir det en tripp till barnbutiken idag igen då ! Känns så tråkigt när det är en ny vagn.. Och jag som tycker så bra om den ! Gaaah .

• Sweetheartno1

Nu sa sambon att det är dragskon det är fel på. Men det kan det ju inte vara. Då är den på andra locket också trasigt ! Är iallafall på väg in till barnbutiken nu.

• Sweetheartno1

Tjejen kunde lossa den, men det är trögt håller hon med om. Och har också sett att det är något knasigt på kedjan på liggdelen. Men hon tror inte att det går att göra en reklamation. Ska jag åka till andra butiken ? Det är samma tjej som inte trodde det var någon ide att reklamera chassit !

• Sweetheartno1

Hon skulle göra en reklamation nu. Men trodde inte dom skulle gå med på det ! Dom får ju inte reklamera allt för lätt, för då blir inte bugaboo glada på dom ! Men jag stod på mig. Sa att jag betalat inte 11000:- för en vagn som strular ! Först regnskydd och chassi och nu liggdelen..

Jag bad om deras direkt mailadress till bugaboo, det var då hon sa att hon skulle försöka med en reklamation !

• Sweetheartno1

Alla tillbehör
    Basfärger
    Färg på Topset

• Sweetheartno1

Jag har precis köpt en 7am le sac igloo i M. Passar PERFEKT i liggdelen !

• Sweetheartno1

Vilda kommer nog flytta till sittdel snart då hon inte vill ligga. Så jag tänkte vara smart och inte köpa en mini som hon växer ur på 1 vecka ! Haha.. Min stora lilla tjej !

• Sweetheartno1

Nu är det en fake CAM ute på blocket. Svart och sand. Finns i Botkyrka !

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21