Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Hallå hallå!
    Nu ligger det en "dark grey" CAM på blocket !
    "mycket fin vagn o ovanligt fin färg"

• Sweetheartno1

Hoho då är jag den enda som bär i bygeln ! Min bebis är snart 4 månader och väger nästan 7 kg. Haha jag testade med att lägga liggdelen till Max vikt och sedan bar jag omkring på den här hemma ! Det fungerade toppen och gör nu så med bebis i !
    Som tidigare skrev att det finns bild på det från bugaboo och att det heter carry handle !

• Sweetheartno1

Oj är det så dåligt. Nä då kanske man inte ska bära i den !

Jag har inte upplevt något dåligt alls av min bugga som jag har nu. Men tycker jag hör även från dom som är så nöjda att det har gått sönder, det gick sönder där och siåså ?! Är det en skitvagn ? Haha..

• Sweetheartno1

Jag skulle ju inte köpa en Emmaljunga nu. Inte efter att ha haft UJn och CAMen! Jag hade ju en CAM våren -08 med glidchassi ! Men i övrigt var jag även då super nöjd !

Tråkigt bara att höra att fler och fler "råkar" säga att mycket är fel men ändå ska dom få vagnen att vara bra ! Köper man den som statusvagn och ångrar sig ?

• Sweetheartno1

Thj ja jag älskar min vagn !! Jag skulle aldrig få för mig att testdra vagnen så !

Jag köpte en demovagn i en butik som gick i konkurs strax efter dom öppnat. Men chassit var det fel på tyvärr. Men jag använde den ändå ! Visste inte hur man reklamerade utan butik ! (skyller på den då låga åldern :-P)

Och ja bugaboo är fantastiska !! Väntar ju på mitt nya all black chassi. Det fanns repor på chassit innuti teleskopen. Bara det gör ju Bugaboo till ett väldigt bra varumärke!!

• Sweetheartno1

Jag bokade min all black när kg var i v 10 redan. Men hämtade inte ut den förens i v 34-35.

• Sweetheartno1

annat82 jamen visst fan e dom bra !

• Sweetheartno1

Vad är det hålet till ? Bara ett hål eller ?!

• Sweetheartno1

3.e felet hittat ! Trodde inte man kunde öppna på båda sidorna så att locket hängde ner vid fötterna ! Testade med ett annat lock men det fungerade inte heller. Så nu ska jag reklamera detta också ! Blir så himla ledsen ! En vagn för 11000:- som det dyker upp fler och fler fel hela tiden ! Har ju precis börjat använda lock nu när det blivit kyligt ! Tråkigt ! Skrikandes

Någon som varit med om detta ?

Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥
  • Sweetheartno1

Ja ser du att det är en liten glipa precis under dragskon? Det ska ju gå att dra ner den på bås sidorna så att locket bara sitter fast vi fötterna. Och jag trodde inte det gick. Så jag upptäckte att det var trasigt då tjejer på i en grupp berättade att det skulle gå. Men på min går det inte. Det tar stopp precis vid "hålet". Ht inte ens tänkt att det är ett "hål" "utbuktning" där för att dragskon alltid ligger över !
    Åhh jag är så ledsen !! Vill någon följa med mig till barnbutiken och reklamera detta med ?! Haha..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21