• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa
    mollan nu skrev 2010-09-19 21:38:46 följande:
    Jag bäddade med tunn filt i början, sen när det vart 10-15 minut hade jag pläd i botten och tjockare filt över. På sonen hade jag fleeceoverall. Runt hals och bröst la jag en extra tunn filt då det blev kallt där när det var riktigt kallt ute.
    Jag tog bort madrassen i liggdelen och la liggunderlag i botten, då får man plats med liften en filt över liften (bra om det är riktigt kallt) och sen på med liggdelslocket.

När det var snökaos i vintras var regnskyddet skitbra att ha på, det gjorde även att värmen stannade kvar runt ansiktet på sonen.
    Smart tanke med regnskyddet! Flört
  • Stargirl
    Katjan skrev 2010-09-20 00:48:25 följande:
    Kommer bugaboo cameleon ocean special edition vagnen komma till sverige?
    Ja det har jag hört. Men bara i typ 50 exemplar. Den är jättesöt, älskar Turkost och ihop med en svart tailored fabric har man en helt svart om man vill.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Fröken Småland
    Hannah74 skrev 2010-09-20 09:15:25 följande:
    Eftersom mitt inllägg är anmält och borttaget så har jag mailat support ang detta, så meddelar er när jag får svar. Tycker det är konstigt att/om det skulle vara olika regler för olika trådar så ska höra vad "chefen" säger så återkommer jag sen om det är ok så vet vi alla en gång för alla vad som gäller.

Det kan ju vara intressant att veta för alla.
    sen ska jag lämna er i fred
    Du är hjärtligt välkommen att babbla Bugaboo här. Däremot är vi glada om vi slipper reklam
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 10:42:53 följande:
    Du är hjärtligt välkommen att babbla Bugaboo här. Däremot är vi glada om vi slipper reklam
    oooh, jag trodde du menade mig Förvånad
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Hannah74

Då kan jag ju börja med att fråga om någon vet hur man ska göra om de vita runda knapparna låser sej när man ska fälla sitsen i liggläge, helt omöjligt att få ut dem ibalnd

Ps, jag brukade vara rätt aktiv här inne ett tag förr, men nu när jag har två små så får buggan tyvärr stå oftare än vad jag vill i förmån för dubbelUJ.n.

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • yrväder

Hej stargirl

Dom sa inget på mässan om nån fler vagn? Dom lovade ju två nya modeller förra året? Eller räknar dom syskonvagnen som en 2-i-1?

• Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-09-20 10:46:12 följande:
    oooh, jag trodde du menade mig Förvånad
    Ja, du kan väl vara snäll och skriva om alla spännande nyheter Drömmer
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 10:51:39 följande:
    Ja, du kan väl vara snäll och skriva om alla spännande nyheter Drömmer
    Det skulle stå sluta skriva men det var självklart menat som ironi. Vad skulle vi göra utan vår egen mäss-utsända
  • modestyclara

Jag var inne i barnvagnsförrådet häromdagen och sneglade på min fina frogHjärta tror bestämt det är dags att lufta den snart och ställa undan bee istället

• Senap
    Hannah74 skrev 2010-09-20 10:47:06 följande:
    Då kan jag ju börja med att fråga om någon vet hur man ska göra om de vita runda knapparna låser sej när man ska fälla sitsen i liggläge, helt omöjligt att få ut dem ibalnd

Ps, jag brukade vara rätt aktiv här inne ett tag förr, men nu när jag har två små så får buggan tyvärr stå oftare än vad jag vill i förmån för dubbelUJ.n.
    Mina knappar har också börjat krångla. GråterGråterGråterGråter
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21