• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Pepisson
    bohusbebis skrev 2010-09-19 16:20:32 följande:
    Apropå åkpåsar, såg på ebay att det fanns Bugaboo Fårskinns-footmuff:ar i england!!!??? Dock inte möjliga att köpa från sverige... nån som vet mer?
    Låter jättesnyggt...är det orginal från Bugaboo då?
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-19 16:33:33 följande:
    vart hitta du den? jag kan inte finna den å syrran har aldrig hört talas om de eller sett dom
    Jadu, nu hittar jag den såklart inte. Tycker det blir olika sökresultat varje gång man kikar in på ebay... Kanske inte var original, men det såg nästan ut så på bilden...
    Har letat efter en röd buggafilt utan apan på som en tok, utan resultat. Beställde tillslut en svart. Och så nu. Jahaja, hur många röda filtar som helst plötsligen!!! Fast svart blir snyggt både till röda och off-white-sufflorna....
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-19 16:51:29 följande:
    cgi.ebay.co.uk/NEW-Bugaboo-Bee-Lambskin-Footm...

Inte original, men gjord för att passa Bugaboo Bee om jag fattade rätt...
    aaah det är en kaiser. har funnits hos vissa butiker här i sverige. jag kikade på den när mammarazzi hade sin utförsäljning. va nån som köpte en sån men det måste ha varit när noa var liten så 2 år sedan kanske. men testa att söka på butker, finns kanske nån som har dom hemma dom e iaf super mysiga!
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Leiben

hej hej!

har en liten fråga så här på valkvällen. tänk att man jämt tänker på knytet i maggen!

iaf undrar jag hur ni som har phil & teds mjuklift bäddar? har nu blivit rekomenderad att trycka i en åkpåse från mountin buggy som tydligen ryms. Åkpåse känns så klart smidigt men tänkte att mjuklift blir trångt nog. ska ha barn i november. vad tänker ni om bäddning?

• Majomajo

Leiben - ska du ha P&T mjuklift OCH en åkpåse i? Låter väldigt trångt tycker jag. Om du har mjukliften funkar väl den lite som en åkpåse, eller?

• Leiben
    Majomajo skrev 2010-09-19 19:25:18 följande:
    Leiben - ska du ha P&T mjuklift OCH en åkpåse i? Låter väldigt trångt tycker jag. Om du har mjukliften funkar väl den lite som en åkpåse, eller?
    ja det var vad jag först trodde men hon i affären började snacka om den där åkpåsen och gjorde storreklam för den. Men jag tycker det verkar trångt och varmt. Mjuklift behöver vi för att kunna bära in barnet lätt (vi har extremt trångt). Men hur bäddar man i mjukliften annars under vintern?
  • haberg

Tack snälla ni som hjälpt mig med ståbrädan. Fick inte med några fästen,säljaren måste ha glömt det. Har såklart inte deras nummer kvar så jag hoppas jag kan få tag på dom på butik. Tack nu vet jag! mvh/ Hanna

• Hannah74

Helt förvirrad idag, ska ägga ut en bugaboogrej på t, men vad heter det, det är en ny sittdelsskydd, heter det så lr finns det ett bättre namn? En sån man drar över sittdelen..?

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • AnPa
    mallan brallan skrev 2010-09-17 22:25:27 följande:
    Hörni, jag har ett allvarligt I-landsproblem som jag måste ha hjälp med.
    Har försökt rådfråga familjen, men dom förstår inte allvaret i ämnet.

- Vilken åkpåse ska jag ha i All Blacken??

Dom aktuella är offvit eller svart.
    Svart skulle va kul å ha eftersom vagnen trots allt heter All Black.
    MEN tänk om den liksom är annorlunda svart eftersom det är ett annat material...
    För att bryta av skulle det däremot vara trevligt med en vit.
    Bara för att den är  så fin.

Vad tycker ni?
    Jag skulle ha valt en röd, orange, rosa, blå eller någon färgglad PF! Offwhite kan nog bli lite väl ljus och den svarta lite trist! Vi har en grå bas och just nu svart fleece top och klarblå åkpåse. Är lite sugen på en röd åkpåse, typ PF för att matcha det röda på vår skip hop dash deluxe Flört
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21