Coca cola light skrev 2010-08-22 10:04:43 följande:
Är det någon som vet om om man någonstans bara kan köpa en röd suflett? Jag har bara hitta där jag måste köpa sittdelsklädsel samt liggdelslock också och det är jag inte intresserad av.
Kidzshop säljer enbart sufletter, bonti med tror jag.
eller denna www.blocket.se/vi/29003149.htm (INTE heller min annons!!)
Men till den måste jag betala 400:- frakt för att få den från säljaren till Gbg..
Jag vill så gärna ha en, men vet inte vad som är ett bra pris..
Jämför en del annonser o se vilka tillbehör som finns med, du kanske vill att det ska finnas med åkpåse eller vinterhjul?
Vill du helst ha det nya chassit eller det gamla?
Jag har inte heller gjort det ännu, däremot så köpte jag en åkpåse till buggan igår så snart kommer jag nog börja.
Det har varit kallt på morgonen här i Linköping iaf, o jag känner att när det endast är 4-5 grader ute på morgonen så kanske man borde ha åkpåse eller hur resonerar ni andra som inte börjat ännu?
Fröken Småland skrev 2010-09-07 07:27:17 följande:
Jag har alltid haft åkpåse även de lite kyligare höst- och vårdagarna. Den är ju busenkel att knäppa loss överdelen på och resten är som vilken dyna som helst.
Det låter ju smidigt, får hoppas att min åkpåse kommer på posten idag då, just nu är det 5 grader här o snart dags att gå till dagis, hade varit fint med en åkpåse men nu får det bli filt om benen idag åtminstonde.
En Paul Frank Skurvy, jag är jättenöjd men har nog inte riktigt fattat hur den ska sitta dock
Såg din åkpåse med, det var väl den röda PF eller? Kanonfin!