Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Ja tycker också de var fult med de svarta hjulen. De vore ju roligare att ha den heöt i orginal. Hur många ex. Gjordes? 15??? Inte
    För at jag nånsin skulle köpa den ändå .

• Joddan

Jag vill också ha en stokke innan mina barn slutar med vagn . De är så fulcoola . Det tyckte jag om buggan också innan jag blev gravid

• Joddan

Frk småland
    1000 st! Oj, kanske var MJ som gjordes i 15 ex?

Noiis
    Jasååå???

• Joddan

Hurrni. Mitt frogchassi knackade sönder förra veckan ju. O de kostar typ 600:- att laga på cykelverkstad. O nu har jag hittat ett beggat chassi för 500:- som jag får köpa om jag vill... Köpa "nytt" eller laga det gamla???

• Joddan

Mkt finare med ljusblått foder! Men min kompis sand-grå frog har ju mörkblått foder, också superfint!!! Eller mörkblå med orange!!! Just svarta och beiga frog som har niko-foder som är fula. Annars gillar jag quiltet :)

• Joddan

Den började först "klicka" när jag gick upp på bussen/ner från trotoaren/över gupp. Alltså nått i navet som klickade när jag lyfte/sänkte hantaget. Sedan så small de bara en dag upp på bussen(ett steg). Antagligen en "pigg" av inne i navet. Har en vän som gäääärna öppnar och pillar inne i chassit. Frågan är bara hur säkert chassit blir då?

• Joddan

Linaloo
    Nej, donkey/cameleon passar inte varandra.

Noiis
    Köper det "nya" imorgon, 500:- är det vra pris för ett beggat frog-chassi? Kan ju ändå ge mig på att laga mitt buvarande fall det bhövs i framtiden. Då har jag två chassin två ramar två uppsättningar hjul... Skulle behöva en till bas bara

• Joddan
    Noiis skrev 2011-09-29 17:36:25 följande:
    ja när jag letade frog chassi till min  cam gick dom för minst de dubbla och dom existerade knappt ens!
    Låter lovande
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21