Bugaboo-tråd nr 21
Ja tycker också de var fult med de svarta hjulen. De vore ju roligare att ha den heöt i orginal. Hur många ex. Gjordes? 15??? Inte
För at jag nånsin skulle köpa den ändå
.
Ja tycker också de var fult med de svarta hjulen. De vore ju roligare att ha den heöt i orginal. Hur många ex. Gjordes? 15??? Inte
För at jag nånsin skulle köpa den ändå
.
Jag vill också ha en stokke innan mina barn slutar med vagn
. De är så fulcoola
. Det tyckte jag om buggan också innan jag blev gravid
Frk småland
1000 st! Oj, kanske var MJ som gjordes i 15 ex?
Noiis
Jasååå???
Lite koll har man då kanske...
Hurrni. Mitt frogchassi knackade sönder förra veckan ju. O de kostar typ 600:- att laga på cykelverkstad. O nu har jag hittat ett beggat chassi för 500:- som jag får köpa om jag vill... Köpa "nytt" eller laga det gamla???
Mkt finare med ljusblått foder! Men min kompis sand-grå frog har ju mörkblått foder, också superfint!!! Eller mörkblå med orange!!! Just svarta och beiga frog som har niko-foder som är fula. Annars gillar jag quiltet :)
Inväntar svar från the proooos
Den började först "klicka" när jag gick upp på bussen/ner från trotoaren/över gupp. Alltså nått i navet som klickade när jag lyfte/sänkte hantaget. Sedan så small de bara en dag upp på bussen(ett steg). Antagligen en "pigg" av inne i navet. Har en vän som gäääärna öppnar och pillar inne i chassit. Frågan är bara hur säkert chassit blir då?
Linaloo
Nej, donkey/cameleon passar inte varandra.
Noiis
Köper det "nya" imorgon, 500:- är det vra pris för ett beggat frog-chassi? Kan ju ändå ge mig på att laga mitt buvarande fall det bhövs i framtiden. Då har jag två chassin två ramar två uppsättningar hjul... Skulle behöva en till bas bara