Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Är det bara jag som blir irreterad på annonser där vagnarna är från -07 08 och de skriver nypris 10.000:- fast de kostade 8700:- fram till februari -09?

• Joddan

Jag tycker bara det är larvigt när folk skriver att de betalat så mkt mer än va de gjort . Själv brukar jag skriva nypris i sverige, även om jag köpt i england etc... Så jag är själv en bov. Hahhaha

• Joddan
    spigg skrev 2011-08-21 21:04:24 följande:
    *blandar mig i diskussionen*

älsklingen87: Jag har skrivit ett försvarstal som du kan använda dig av om du blir ifrågasatt! ;)
    mybabababies.blogspot.com/2011/08/lat-oss-sna...

(Funderar redan på barnvagn till nästa barn, mitt senaste blev precis 7 månader och nästa får komma tidigast om ett par år men VADÅ, det är väl ansvarsfullt att planera noga och långsiktigt!? :P)
    Like like like!!!! Postade din blogg på facebook, så mina vänner ska förstå mig . Är inne på min tionde... på två år... och 8 av dem var till första barnet

Och jaaaa frk småland, ändå är jag amatör Tungan ute 
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Surkatt
    Inga pureer alls än (fasar) men svarta streck på båda sufletterna. Måste va från jag går in i saker (räcken hissar stolpar). Får nog gnugga lite med galltvål innan tvätt...

• Joddan

Varje bee jag köpt har jag fått med en svart platta i samma material som varukorg till cam. Jag har en sån om nån vill ha den o sy efen v. Korg. Ej säljas så det gär är ingen annons. Bara reeeeen givmildhet

• Joddan

Ja du, de där fläckarna ska få sig en omgång galltvål och tvättmaskin imorgon är det tänk. Har varit i farten varje dag så jag har inte ens ätit hemma sedan typ i lördags.
    Donkey i all ära, men nääe. Jag är inte såld alltså! Jo jag älskar att ha barnen mot mig och att den är snygg. Men det alla babblar om att den är lättare än cameleon som mono osv de håller jag inte med om *älskar groda*.
    Vi kan väl ses nån dag i nån park???

• Joddan

Hahahha ja jag sparade den nu sista gången . Vet inte vad jag skulle ha den till, ge den till dig . Man kan ju klippa till den annars... Du bor i bagis va?
    Följ med när (om) anpa o tant o jag ska ses o klämma donkey . Du ska väl få nytt hjul nu?

• Joddan

Hahaha spigg-surkatt nästan samma person, lättförvirrad, lika trevliga damer .

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21