Bugaboo-tråd nr 21
BRRRRRUUUUUUN! Trots att jag själv valde grå först, som jag djupt ångrade. Sååå trisst. Alla toppfärger är såå fina till brun...
BRRRRRUUUUUUN! Trots att jag själv valde grå först, som jag djupt ångrade. Sååå trisst. Alla toppfärger är såå fina till brun...
Telgebo
Har på 5-kilos jacket vid nyfödd osv osv... 5 kilo per jack. Till min 8 kilos tjej har jag nu andra jacket...
När kommer den åkpåsen till sverige??? Vill köpa den som sitter bra i både donkey och Frog... ![]()
Om man ska skicka en vagn med posten för 180:- hur gör man då? Jag har ju en kartong från BB att lägga den i men går man till lilsom ica posten o lämar in?
Inte beet, en frog. Inte min dock, ska köpa en åt en kompis.
Har bara en donkey kartong. Men har för mig att posten tar 180 eller 280 att skicka vagn. Vem var det som köpte den där grodan söder om sthlm o skickade???
nähä, så här då?
Max 15 kg kostar 280 kr, skrymmande 412,50
Max 20 kg kostar 325 kr, skrymmande 480 kr
Som skrymmande räknas det om det är längre än 1,2 meter eller har en längd + omkrets som är större än 2 m.
Vårt ombud mäter dock aldrig längd+omkretsen utan bara hur långt det är.
(kom på att det med vår Frog också kom en ståbräda, därför blev det 325 kr)
Är jag helt knäpp som vill byta min svarta bas på froggen (som jag längtat efter i ÅR) till sandbas?
Köper en ny frog imorgon åt en vän. En i sand, finns på blocket om nån vill se. Den är sand bas och svart innuti??? Eller är den mörkblå inne??! Tyckte den var fin. Sandbas och rosa suflett är ju superfint.... Hmmm hon vill ha min svarta
Prus
Ingen bebis än, den ska komma på lördag
träffade henne idag
. Hon har en explorer :-/
.
Den sand jag ska köpa säger att den är svart innui!!!! Är den någon specialare eller så. Annonsen är den för 2000:-.
Behåller nog min svarta ändå. Tyckte bara de blev så fint med ljuuuus sand