Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Isa73
    Jag tror man bara kan köpa ny vit sockerbit till bygeln, så man slipper köpa ny helt.

• Joddan

Mitt froghantag -05 har inget hål . Men bandet sitter kvar ändå! Tycker det är praktiskt .

• Joddan

Ja bee i vinterväder är HEMSKT!
    Det var när jag körde min bee i snö som jag följande dag la ut den på blocket! hahahah. Fast sedan blev de vår och då köpte jag en ny *älskar bee på sommaren*

spigg skrev 2011-10-22 21:55:38 följande:
    Jag har kört en Bee i snö. Det var helt värdelöst. Det är inte en vintervagn, tycker jag.
  • Joddan
    Blåsbobacke skrev 2011-10-22 21:20:00 följande:
    Har ställt en fråga i Bee-tråden , men provar här om ngn har lite vintererfatenhet av Bee?

Någon som vet hur Bee:n är att köra i vinterterräng?? Menar mkt snö och även snömodd/slask?

Funderar om den kan vara svår i vinter medtanke på de mindre hjulen. Körde hela förra vintern med min Bugaboo Cameleon och med Swirelhjulen, det gick, men vissa dagar var det riktigt tungt och köpte sen vinterhjul till den.  
    Kanske med de nya skidorna från Axsos???
  • Joddan

Min första denimklädsel var så! Några "piggar" var av i dragkedjan så det tog stopp. Jag fick nytt lock

• Joddan

Va e de för nöt!
    Maila bugaboo direkt istället och säg att du varit i butiken men att de är ovilliga att hjälpa dig.
    När jag har reklamerat så har de (kids) alltid PROVAT och väntat på utlåtande från bugaboo istället för att neka direkt.

• Joddan

Vadå ska ni starta ny tråd? "Den stora Bugaboo-tråden"? eller är det bara FAQ som ska göras om!?

• Joddan
    Noiis skrev 2011-10-26 18:35:31 följande:
    Joddan: Ja de kommer bli tvunget att göras en ny trådstart sen så att vi får börja om lite mera nytt och kan uppdatera TS med bildtrådsgruppen, vår nya blogg osv  
    men inte ännu vi måste få iordning lite med bloggen först
    Ja men det låter ju kanon!
    Då kan ni väl skippa "nr 21" va?  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21