Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Bugaboo-tråd nr 21

Jag tycker att bugaboo borde komma ut med ett chassi som inte tappar färg så fort det blir en repa..  Finns ju redan mobiler som har aluminium chassi som inte tappar färgen trots att man repar dem.

• Katjan
    Snoppan skrev 2010-09-21 09:26:01 följande:
    Vaddå kopia? :S
    Tygen, fägen på basen, plast på chassit o ramen , inget namn på vaukorgen ect.. 
  • Katjan

Om jag inte skulle haft en massa buggor sedan tidigare så skulle jag aldrig tänka på att det var en kopia av bara bilden.

• Katjan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-21 09:37:13 följande:
    shit man må¨ste verkligen vara försiktig om de släppt kopior som ser ut så där vi får hoppas att de e en dålig kamera och att basen e grå....
    ingen i tråden som kan åka och kika på den?
    Kopiorna ser ut så, vissa är även ännu bättre gjorda. Bugaboo plastar aldrig in chassit och ramen på det där sättet samt varukorgen saknar namn och däcken ser inte inte helt lika.

Har tyvärr för många barn att titta på vagn med.. annars kunde jag ha gjort det.
  • Katjan
    FridaLee skrev 2010-09-21 09:52:09 följande:
    Det ska väl sitta en tyg ettikett fast sydd på sidan har jag för mig
    precis
  • Katjan

MIn 1 1/2 åring på 95 och min 3 åring på 108cm sitter inte alls bra i cam. Huvudet buktar ur sufletten samt benen är för långa och ser helt sjukt ut när de sitter i vagnen.

Det är väl olika ifrån barn till barn hur länge de kan använda Cameleon.

• Katjan
    MiniM3 skrev 2010-10-01 20:09:09 följande:
    Min iphone hållare gick med sönder så den far i backen så hela skärmen sprack ..
    Inte direkt kul :/ 
    Det hände med min mobil oxå.. fick iofs en ny utav försökringen.  Jag kastade min iphone hållare i soptunnan efteråt.
  • Katjan
    annat82 skrev 2010-10-01 20:52:59 följande:
    Det beror ju på vad man tycker är snyggt. Jag har en sån här:

www.primus.se/Templates/Pages/Product.aspx?It...

Den lila längst fram till höger, mer rosa än lila.
    Inte den snyggaste modellen enligt mig, men den är helt tät när den är stängd och har sån där knappstängning som vissa "riktiga" termosar har.

Hittade min hos Babyproffsen i Stockholm, och tyckte mig se att en återförsäljare, tror jag det var, av dem kommer vara på Underbara barn mässan nästa helg
    Köpte vår första där förra året, en svart, så nu har vi 2 st så jag har min egen
    Vi använder oxå primus termomugg.. toppen bra tycker jag iaf
  • Katjan

Är det ngn som vet ifall man kan maila bilder till kidzshop?? Såg precis att det har bilivit 2 hål ( ett på varje sida) i min allblack liggdel utav fästena ( de som har 2 vita saker på sig)  som man klickar fast i chassit...  hmm lite svårt o förklara

Har aldrig varit med om att de har skavt hål på någon utav mina liggdelar sedan tidigare.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21