Bugaboo-tråd nr 21
Jag tycker att bugaboo borde komma ut med ett chassi som inte tappar färg så fort det blir en repa.. Finns ju redan mobiler som har aluminium chassi som inte tappar färgen trots att man repar dem.
Jag tycker att bugaboo borde komma ut med ett chassi som inte tappar färg så fort det blir en repa.. Finns ju redan mobiler som har aluminium chassi som inte tappar färgen trots att man repar dem.
Hur kan de ta 8800kr för en cameleon kopia?!
www.blocket.se/stockholm/HELT_NYA_Bugaboo_Cameleon__09_29661948.htm&w=1
Obs ej min annons
Om jag inte skulle haft en massa buggor sedan tidigare så skulle jag aldrig tänka på att det var en kopia av bara bilden.
MIn 1 1/2 åring på 95 och min 3 åring på 108cm sitter inte alls bra i cam. Huvudet buktar ur sufletten samt benen är för långa och ser helt sjukt ut när de sitter i vagnen.
Det är väl olika ifrån barn till barn hur länge de kan använda Cameleon.
Är det ngn som vet ifall man kan maila bilder till kidzshop?? Såg precis att det har bilivit 2 hål ( ett på varje sida) i min allblack liggdel utav fästena ( de som har 2 vita saker på sig) som man klickar fast i chassit... hmm lite svårt o förklara
Har aldrig varit med om att de har skavt hål på någon utav mina liggdelar sedan tidigare.