Bugaboo-tråd nr 21
Piip79- Jag hoppas verkligen inte att ni har blivit blåsta, men jag tror tyvärr nog att ni har blivit det.
Piip79- Jag hoppas verkligen inte att ni har blivit blåsta, men jag tror tyvärr nog att ni har blivit det.
AnPa- den som la ut den orangea vagnen har även lagt ut en annan Cameleon idag kl 1435
Samt en kl 1547
Om man kikar på den orangea vagnen så ser den konstig ut. Avståndet mellan den runda vita plastknappen som man justerar sittläget med och de fyrkantiga vita knapparna nedanför är större än på min vagn här hemma...
Annat82- personen har lagt ut minst 3 annonser. Givetvist är det inte olagligt att byta klädslar på dem. Men jag skulle akta mig för att köpa ifrån en person som lägger ut 3 vagnar o sedan kopierar annons texten ifrån andra annonser.
Stjernan- Det är en kopia. Skrev för ett tagsedan i tråden att det finns en del kopior med sådana hjul. Ser tyvärr många i Sthlm. Hoppas du får sålt din vagn snart trots att det finns så många kopior ute.
Lissat- det står in r eller v någonstans på fästerna? Ibland står det på insidan av fästet o ibland på en utav armarna där man stoppar in suflett skenorna. Kontrollera så att du inte har satt fästerna uppochner även ifall de sitter på rätt sida.
Liten Mjau- Jag tycker att liggdels locket ser konstigt ut om du jämför med de andra två brevid. Tycker att märket sitter mycket högre upp på locket... tittar på texten på sidorna och jämför Bugaboos loggornas avstånd ifrån texterna... Sedan ser vindskärmen eller vad det nu kallas för ut att vara kortare än på de andra.. Men det kanske bara är jag som ser konstigt. Har lite svårt att tänka mig att en kamera kan fota sand färgen i den nyansen när de andra färgerna är bra på bilderna, fast jag är iofs ingen fotoexpert å andra sidan.
Är det ngn som vet en bra sele som man kan sätta i Cameleon. Min son på sex månader lyckas alltid ta sig ur hela selen och ska krypa ur vagnen så fort han är vaken.