Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Bugaboo-tråd nr 21

Jag har sett ett flertal sådana vagnar i sthlm city.  Tråkigt att det verkar krylla av kopior på nätet för de som köper beg och inte har någon koll. Tänk om vagnen går sönder med ett barn i.. usch

• Katjan
    Emmelinan skrev 2010-11-12 18:36:04 följande:
    Ok, sa nu nar jag packat upp allt och ska lagga det i forvaring i nagra manader sa kan jag inte bli klok pa vad tva av sakerna ar for nagot. Eller ja, det sar samma sak egentligen men dar ar tva av dem. Det ar en platt svart bojbar platta, kanske 24cm * 45 cm? nagot at det hallet. Alltsa tva likadana... men som sagt, fattar inte vad de ska vara till...
    De är transportskydd som skyddar vagnen när den ligger i kartongen...
  • Katjan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-12 21:39:38 följande:

Jag måste skaffa  barn igen,
    Jag vill ha en offwhite cam, en cam denim 107 och en bee 107
    och jag vill verkligen ha denna Hjärta Marinblå och orange är denna skönhet!

Den var fin =).

Kommer Bee 107 vagnen oxå ha metall knappar/nitar i sufletten och basen som cameleon 107 har?

Tycker att det har kommit ut o ska komma ut en del fina Cameleon vagnar på sistonde. Får se ifall man köper någon vagn utav de nya färgerna.
    Just nu har jag en all black som jag varierar med orbit baby 2g..
  • Katjan
    stinamaria skrev 2010-11-22 07:40:13 följande:
    Det var inte alls mkt snö när jag tyckte den blev jobbig. Litegrann som sen blev lite slask. Visst gick den att köra men det var inte lika lätt och då tycker jag en brio är lättare att köra när man bara har en liten bebis som inte väger så mkt för då är brion inte så svårstyrd.
    Håller med dig till 100%. Hoppas bara det inte kommer lika mkt snö i år som förra året.
  • Katjan
    MissR skrev 2010-11-22 13:38:06 följande:
    Förlåt om ni tröttnar på alla mina frågor.....

Nu har vi bestämt oss, vi beställer en ny Bugaboo Cameleon till Lillebror.
    Någon som beställt från www.kidzshop.se
    Bra service? Snabb leverans?

Berätta allt=)
    Jag har beställt ifrån kidzshop och leveransen har alltid varit snabb.

Tycker att det är kunniga på Bugaboo så servicen har varit toppen.

Ibland kan de va lite sega med att svara på mail men ringer man så får man alltid svar direkt.
  • Katjan
    stjernan skrev 2010-11-23 19:38:54 följande:
    Man kan ju tycka att just vad gäller chassin som reklameras att de kunde se igenom tvåårsregeln, iaf när man nyligen fått ett nytt chassi... Om det chassit jag har skulle suttit på en ny vagn skulle man ju fått det utbytt... Kanske ska pröva att mejla Babytrader eller bugaboo?
    Testa att maila babytrader.. hoppa att det löser sig.
    Tyvärr får du nog inte mkt för vagnen om chassit glider.
  • Katjan

Om man inte får häva med dom små hjulen när man kör med stora hjulen fram så ska det stå klart och tydligt i manualen. Hur många vänder vagnen när de ska upp på en trottoar under vintertid när de kör med bakhjulen fram eller de som går skogspromenader där man ibland måste häva vagnen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21