Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Bugaboo-tråd nr 21

Fridus2- bra läkning, men tyvärr finns det kopior som är mkt bättre gjorda än den kopian i länken. Kopiornas utveckling går tyvärr hela tiden framåt så är det nästan alltid med allt. ------- Hmm är det inte enklare att köpa en ny eller fynda beg. Suflett om den man har är solblekt. Verkar vara mer jobb med att gå o köpa färg och färga den... Fast det e kanske billigt med färg.

• Katjan

Fröken Småland har tyvärr rätt ang. chassi problemet o jag ser inget fel alls med hennes formulering utav sitt svar. Givetvist ska man skriva om man är nöjd med sin vagn , men att skriva på ett sätt som får ett problem till att vara mkt mindre än vad det i verkligheten är, tycker jag är helt fel. Det är inte några utan många som har haft problem med sina vagnar. Jag tycker om mina Bugaboo vagnar, men kan utan problem erkänna att det finns problem med dem oxå. Bugaboos service är toppen ifall man har köpt en ny vagn. Att konsumenter klagar gör så att produkter utvecklas och blir bättre och att nya produkter skapas.

• Katjan
    Wailea skrev 2011-02-02 18:04:03 följande:
    Stod namnet på den holländska shopen på fruugos sida men där är ju inga Bugaboo grejer nu. Om jag får min vagn så står det väl då eftersom det egentligen är därifrån jag köpt. Jag var iaf inne och kikade, det var en jättestor butik i Holland med vanlig butik & webshop och mängder av olika vagnar. Verkade väldigt seriöst men tyvärr kommer jag inte ihåg vad butiken hette... Började på Baby... någonting. 
    www.babyhuyswebshop.nl   ?

sedan finns ju www.pramworld.co.uk    i England
  • Katjan
    Joddan skrev 2011-02-20 08:51:33 följande:
    Iiiiiiiiiiii jag har fått ny lägenhet!!! Flyttar om 20 dagar och nu slipper jag oroa mig för vilken syskonvagn jag ska ha, jag kan ta vilken jag vill!!!!! Wihooooo!
    OT men ändå så skoj
    Så skönt att slippa tänka på att man har en liten hissdörr. Grattis till lägenheten.
  • Katjan

Är det någon som vet hur många Allblack vagnar som skulle säljas här i Sverige från början?
    Tycker att många butiker lyckas få in massa extra sändningar trots att  dom sålde de allra sista för ett tag sedan o inte skulle få in nya.

• Katjan
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-20 10:27:19 följande:
    Det tycker jag också ! Jag beställde en för att vara säker på att få en. Men nu har många fått in extra. Känns som om det inte var så LDT ! Obestämd Men det är ju inte jätte många som har en !
    Precis! Engångsutgåva hos enstaka utvalda återförsäljare... stod det.  Jag tycker att det inte längre är några enstaka återförsäljare...
  • Katjan

Jag har Logico s och det funkar bra med adaptern.. hade Autobaby II med första barnet och märker ingen skillnad på hur det sitter på bugaboo adaptern. Men själva basen som man har i bilen är olika mellan modellerna.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21