Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

the baby skrev 2011-02-16 09:18:50 följande:
    Har de verkligen stängt? Jag köpte också min vagn där. Kan var bra att veta...
    Om jag vore du skulle jag höra av mig till en annan butik i samma kedja (finns ju både i city och på söder och östermalm) och kolla först.
    Den finns kvar ! Dom har bara bytt lokal !
  • Sweetheartno1
    Bellbox skrev 2011-02-16 10:22:07 följande:
    fanns INTE kvar då jag ringde för ½ timme sen! Konstigt då att den gör det nu! När jag ringde var det någon som skrek i bakgrunden "det FINNS ingen barnvagn!"
    Jag pratade med dom i nya butiken förra veckan och då sa dom att den fanns kvar fast i ny lokal. Har en vagn som ligger och väntar på mig där, därför jag ringde..
    Heron har inget nummer, det är kopplat till nya butiken inne i stan !

Vet inte vad du menar med det finns ingen barnvagn ?!
  • Sweetheartno1
    Asereht skrev 2011-02-16 11:09:56 följande:
    Ganska vanligt speciellt om vägarna saltas. Köp Autosol på macken/butiken och gör rent.
    Då är kanske det bästa att skölja av den när man varit ute ?!
    Kommer förvara vagnen inne i klädkammaren !
  • Sweetheartno1

Läste på ett annat forum att man inte ska kunna ha skötväska på handtaget. Varför skulle bugaboo då göra en skötväska ?

• Sweetheartno1
    Asereht skrev 2011-02-17 10:11:37 följande:
    Det finns ingen tillverkare som rekommenderar skötväska på handtaget då det innebär tipprisk men i princip alla märken gör skötväskor. Det är du som konsument som väljer hur du vill använda den, tillverkaren ser till att frånskriva sig ansvar för eventuella olyckor pga överlastad vagn.
    Jo precis, det är jag medveten om !
    Men dom skrev att det blev fel på handtaget ! Stämmer det ? Förvånad
  • Sweetheartno1

Jag blev faktiskt besviken på dom nya färgerna . Den lila är ju inte pastell och håller med er andra att den går mer i vinrött ! Obestämd

• Sweetheartno1
    Honey1982 skrev 2011-02-18 15:50:12 följande:

Tycker inte heller att färgerna hade någon hög wow-faktor (inte som Ocean), men de är kanske finare i verkligheten? Hade också hoppats på syrénlila och mintgrön! En ny orange kändes ganska meningslös.

Är fortfarande nyfiken på vad detta är för färg (för det är ju inte Ocean!):
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Ocean___finn...

Säkert bara en konstig bild ?!
  • Sweetheartno1
    Honey1982 skrev 2011-02-18 15:54:15 följande:
    Synd bara, för den gröna färgen skulle vara snygg.
    Ja faktiskt !
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21