Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

thj skrev 2011-02-20 00:26:00 följande:
    Tyvärr har jag ingen Allblack men kan nog fixa fram en bild med allblack med rosa suflett+åkpåse o du vill
    Kramen
    Tack snälla snälla du !

Kram
  • Sweetheartno1
    Insomnie skrev 2011-02-20 08:29:12 följande:
    Wailea och/eller någon annan med Akta Graco adaptern: Jag har läst att när man ska sätta fast babyskyddet på vagnen så ska det först sättas fast det på adaptern för att sedan sättas fast dem båda på vagnen och när den ska bort ska både babyskyddet och adaptern bort från vagnen först för att efter det separeras.. Men tänk er att ni varit och handlat, barnet sitter i babyskyddet, ska man då behöva ta bort skyddet med adaptern för att typ på marken separera dem innan man kan stoppa in barnet i bilen? Säg att jag läst fel och att man kan låta adaptern sitta kvar på vagnen när man lossar skyddet?!?
    Oj är det verkligen så jobbigt? Då skulle man ju lika gärna kunna strunta i det ! Jag har inte fattat det så iallafall.
    Hoppas någon kan svara bättre !
  • Sweetheartno1
    Joddan skrev 2011-02-20 08:51:33 följande:
    Iiiiiiiiiiii jag har fått ny lägenhet!!! Flyttar om 20 dagar och nu slipper jag oroa mig för vilken syskonvagn jag ska ha, jag kan ta vilken jag vill!!!!! Wihooooo!
    OT men ändå så skoj
    GRATTIS !
  • Sweetheartno1
    Katjan skrev 2011-02-20 10:15:23 följande:
    Är det någon som vet hur många Allblack vagnar som skulle säljas här i Sverige från början?
    Tycker att många butiker lyckas få in massa extra sändningar trots att  dom sålde de allra sista för ett tag sedan o inte skulle få in nya.
    Det tycker jag också ! Jag beställde en för att vara säker på att få en. Men nu har många fått in extra. Känns som om det inte var så LDT ! Obestämd Men det är ju inte jätte många som har en !
  • Sweetheartno1
    AnPa skrev 2011-02-20 13:12:03 följande:
    Visat var det någon här som sa att Barnbutiken i heron city flyttat till en mindre lokal i heron innan de stänger helt? Var isf?
    Nej dom skulle ha flyttat. Men hittade en mindre lokal mittemot istället. Dom kommer vara kvar där !
    Jag har varit noga att titta eftersom jag ska hämta ut min vagn där !
  • Sweetheartno1
    MissR skrev 2011-02-20 18:27:57 följande:
    Vi har köpt en BUgaboo Cam till kommande bebis och en Akta Graco Logico S. Nu vill jag ha en adapter så jag kan sätta bilstolen på schassit. Men hon i butiken sa att adapterna bara var godkändför den äldre modellen av bilstol. Stämmer det? Finns det ingen adapter så jag kan ha bilstolen på schassit??
    VA ??? Är det sant ??
    Jag köpte en ny bilstol från akta och beställde adapter från kidzshopen !
    Det var det värsta jag hört !
  • Sweetheartno1
    thj skrev 2011-02-20 21:19:10 följande:
    Var inte orolig adaptern passar från modell 05 och fram till 2011
    Åhh vilken tur att du kan så mycket och kan lugna alla så bra ! Tack !

Kram
  • Sweetheartno1
    Kajsan skrev 2011-02-21 10:23:20 följande:
    Ja det stämmer, den är inte godkänd för den stolen.
    Nu har jag fått två svar på det här. Hur kommer det sig ?
    Vart kan man läsa om det någonstans ?
  • Sweetheartno1
    thj skrev 2011-02-21 10:31:25 följande:
    Förstår inte hur den inte kan vara godkänd till de nya det är samma modell och samma fästen på babyskyddet som de haft sen 05 och även tidigare ( bara namnen på babyskydden som ändrats och lite design ju ) Förvånad
    Ja egentligen är det ju märkligt eftersom det ser likadant ut..
  • Sweetheartno1

thj: Hur är det med färgerna på åkpåse och parasoll ? Är det samma rosa ?
    Beställde det förra veckan.

Kram

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21