• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-01-19 09:17:51 följande:
    Fast jag har pratat med säljaren flera gånger. På ena sidan av chassits bas den svarta delen så är något av så när man skjuter på styret så åker ena sidan "ned" mer på ena sidan...
    ja och då är det ju trasigt och borde stå så... borde ju då vara lättare att sälja klädslar, ram och tillbehör i stället? eller tänker jag fel?
  • straw2008
    thisissarah skrev 2011-01-19 09:27:08 följande:
    Går det att vända på liggdelen så att man har de stora hjul fram och låsa de hjulen?
    Absolut så gjorde vi alltid istället för att köpa terränghjul. Du måste låsa de små som då hamnar bak. O vända på styret :)
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Färga canvas ? går det? Vilken sorts färg färgar DE sina klädslar med liksom ?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 09:32:09 följande:
    ja och då är det ju trasigt och borde stå så... borde ju då vara lättare att sälja klädslar, ram och tillbehör i stället? eller tänker jag fel?
    Jo hon sa det till sist att hon skulle försöka sälja allt separat. Det här är andra gången hon lägger ut den... Men hon var jättetrevlig och ärlig så hon borde inte ha problem att sälja. Tyvärr är ju klädslarna inte så poppis kanske. 

Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2011-01-19 08:03:55 följande:
    Vilken fär har åkpåsen som följer med ocean ?
    tror den är svart... fast jag kan ha fel. det är den ju i all black så den borde ju vara ocean, men inte sett den utan dem vagnarna jag har sett rulla på gatan har haft svarta påsar....
    Joddan skrev 2011-01-19 10:15:44 följande:
    Jo hon sa det till sist att hon skulle försöka sälja allt separat. Det här är andra gången hon lägger ut den... Men hon var jättetrevlig och ärlig så hon borde inte ha problem att sälja. Tyvärr är ju klädslarna inte så poppis kanske. 

nä jag fixar ju inte det där nikotingula fodret *ryser* kanske därför jag väljer bort grodan... och sedan vill jag ha höj/sänkbart styre...
  • Kajsan
    straw2008 skrev 2011-01-19 08:03:55 följande:
    Vilken fär har åkpåsen som följer med ocean ?
    Svart
    Jo just det!
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 10:32:09 följande:
    tror den är svart... fast jag kan ha fel. det är den ju i all black så den borde ju vara ocean, men inte sett den utan dem vagnarna jag har sett rulla på gatan har haft svarta påsar....
    nä jag fixar ju inte det där nikotingula fodret *ryser* kanske därför jag väljer bort grodan... och sedan vill jag ha höj/sänkbart styre...
    Hahaha nä innefodret diggar inte jag heller. Men jag vill SÅÅ gärna ha svartbas och inte teleskophantaget :). Så om jag skulle köpa frog (som jag vill) så skulle jag inte ha froggens suflett utan en från cameleon för att slippa fodret
    Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 10:32:09 följande:
    Man gör ett litet typ spjälskydd till liggdelen så syns det inte där och så kör man med camsufflett, problemet löst. Fast handtaget går ju inte åtgärda förstås. *s*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • lolo21

Min älskade Lova <3 gillar verkligen sin cam!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21