• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Om man köper en komplett liggdel som dyker upp då och då på Blocket och Tradera så har man en galet billig vagn med fulla garantier.

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-19 20:41:53 följande:
    Om man köper en komplett liggdel som dyker upp då och då på Blocket och Tradera så har man en galet billig vagn med fulla garantier.
    galet billig var väll att ta i...eller 7600 (+ några hundra till) är mkt pengar...tycker jag
  • Katjan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-19 20:18:55 följande:
    MEN GUUUUUD ÄNTLIGEN! om man går in på kidzshop.se och klickar på nyheter så kan man välja "designa din bugaboo sittvagn" där kan man alltså köpa en cameleon endast sittdel för 7600 kr åh så jag har saknat det!
    Så jätte tips till er som bara vill ha en sittvagn!
    Har man inte alltid kunnat beställa delar så att man endast får en sittvagn?
  • thisissarah
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 20:57:49 följande:
    galet billig var väll att ta i...eller 7600 (+ några hundra till) är mkt pengar...tycker jag
    Tycker jag också. Känns inte som att det blir så billigt...
  • bebbe10

Någon som har nya bugaboos åkpåse?

Tänkte köpa en men vet inte om jag ska köpa den nya eller den som bara passar cam?

• annat82

Det är ju bra mycket billigare än att köpa en komplett vagn för 10250.
    Inte jättelångt ifrån att köpa en begagnad FAST man har ju full garanti om något skulle hända
    Och man kan ju då strunta i liggdelen om man inte behöver/vill ha den

• Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-01-19 21:10:32 följande:
    Det är ju bra mycket billigare än att köpa en komplett vagn för 10250.
    Inte jättelångt ifrån att köpa en begagnad FAST man har ju full garanti om något skulle hända
    Och man kan ju då strunta i liggdelen om man inte behöver/vill ha den
    billigre än 10250 - ja
  • annat82

Tycker ju inte att man kan jämföra med annat fabrikat kanske och då närmar det sig ju ändå en bit.
    Och ser man på vad man kan få betala för en begagnad och vad begagnade faktiskt säljs för så är det ju inte mycket dyrare och då är jag beredd att faktiskt betala en del för att få garanti på det jag köper

Skulle man köpa en ny Emmaljunga City Cross ny som enbart sittvagn så kostar den ca 5200 åtminstone. När vi kollade på vagnar för snart 2 år sen har jag för mig att det var 5900 till och med så visst är den dyrare fortfarande men det blir ju inte lika stor skillnad

• annat82

och man kunde väl iofs köpa delar och bygga ihop själv också, men förr kostade chassit mer än vad det gör idag som del. Vet inte när priset på detta sänktes men är ganska så säker på att det var betydligt dyrare förut

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21