• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • FridaLee

Går det att fälla en bee+ med bilstolsadaptrarna på?

• Vickan I
    BeautifulFlower skrev 2011-01-21 19:59:15 följande:
    Tradera tror jag
    Ah ok. Tar bara sådan tid haha. Men kan ju börja på blocket och får man inte det man vill så blir det kanske tradera då...svårt. Vill bli av med allt på en gång, helst en person med det är lite för mycket begärt haha, Tack för svar.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Noiis
    Miniigirl skrev 2011-01-21 20:09:18 följande:
    Är det svårt att få tag på basdelarna(sittdel och varukorg) till en frog? Läste något om det i faq men länken funkade ju inte:S
    Ja det skulle jag tro att det är då den vagnen inte sålts i sverige på länge. Hett tips är att höra om kidzshop kan ta in!
  • FridaLee
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-21 20:18:47 följande:
    Idag har jag nog fått det finaste paketet man kan få som bee+ ägare En offwhite suflett! i looove it!
    Härligt! Jag har ju redan en sån så en denim skulle sitta fint
  • Miniigirl
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-21 20:15:15 följande:
    Ja det skulle jag tro att det är då den vagnen inte sålts i sverige på länge. Hett tips är att höra om kidzshop kan ta in!
    Trist!
    kan få köpa en frog för 1500kr med vinterhjul, ståbräda, mugghållare osv...men gillade inte riktigt färgen ju:-S
    Vänjer man sig tror ni? eller blir det jättefel att ha cameleons sittbas? läste att den kan bli lite hängig, stör det mycket?!
  • Miniigirl
    Miniigirl skrev 2011-01-21 20:40:14 följande:
    Trist!
    kan få köpa en frog för 1500kr med vinterhjul, ståbräda, mugghållare osv...men gillade inte riktigt färgen ju:-S
    Vänjer man sig tror ni? eller blir det jättefel att ha cameleons sittbas? läste att den kan bli lite hängig, stör det mycket?!
    glömde skriva...är det ett pris frogarna ofta ligger på? för är det så kan jag lika gärna vänta på att det dyker upp en ny på blocket eller liknande ju...denhär är från 08 eller 09
  • Asereht

Jag har bilder i bildtråden på min Frog med cambas. Jag tycker det funkar hur bra som helst.

Man kan köpa klädseldelar till Frog på Bonti, Kidzshop har också haft men jag vet inte om de har längre.

Min erfarenhet är att froggarna brukar ligga på ett medelpris på ca 3000 kr.

• thj
    Miniigirl skrev 2011-01-21 20:09:18 följande:
    Är det svårt att få tag på basdelarna(sittdel och varukorg) till en frog? Läste något om det i faq men länken funkade ju inte:S
    Finns inga mer frogklädslar att få tag på nu från bugaboo,det är de som butikerna har i lager som man kan få
    Jag tycker faktiskt att cameleons klädsel funkar väldigt bra på frogen.
    kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21