• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Som det nämndes ovan så är det bara Sufflettfästena som måste bytas ut för att ha camsuffletterna på Frog. Bågarna är samma.

Klädslar dvs baser, varukorgar, topset osv brukar man kunna hitta på blocket och tradera.

• candlelight
    annat82 skrev 2011-01-21 21:59:34 följande:
    Har hört de som gillar den bättre än bee+, men själv kan jag inte uttala mig. Så det finns. Och det finns många som är nöjda med den som inte provat +
    Okej! =)

Den är nog bättre än den stora vagnen vi har nu som är hur klumpig som helst i buiker.
  • Miniigirl
    annat82 skrev 2011-01-21 21:58:22 följande:
    Har sett en omgång på blocket med den klarblå, men det var ett tag sedan så har ingen aning.

För att ha camens suflett är jag ganska säker på att det är suflettfästena du måste byta. Har jag fel så rätta mig.
    Och på Geckon man måste byta bågarna. Suflettfästen kostar inte särskilt mycket

Det enda jag inte gillar med camen är att dela den innan den fälls Har inte hittat nåt annat jag inte gillar, så jag tror inte det finns
    Ja, det är nog fästena jag menar då:-P Har bara läst om det tigare, och vet att det var något som behövde bytas...
    Jag gillade inte att ha ståbrädan på buggan heller...menmen, nu har jag en annna ståbräda som ajg tror kommer vara bättre
  • candlelight

Jaa, det gjorde man!

Men det blir nog bra. :)
    Än så länge är min lille bara 6 månader o vill sitta emot mig fortfarande. :)

• annat82
    candlelight skrev 2011-01-21 22:11:00 följande:
    Jaa, det gjorde man!

Men det blir nog bra. :)
    Än så länge är min lille bara 6 månader o vill sitta emot mig fortfarande. :)
    Dottern sitter fortfarande gärna mot mig, och det är mycket roligare tycker jag så så länge det går utan protester så får hon göra det
    Vägrade åka framåt längre stunder innan hon var 10 månader
  • Miniigirl

Kan man ha cameleons swivelhjul på frogen? det är samma eller?

Sen undrar jag hur handtaget är på frogen, är det högt eller lågt? tänkte eftersom det inte är höj och sänkbart

nu blir det mycket frågor...men måste ju veta typ allt innan ajg köper vagnen ju:-P

Jo, en sak till...märks det mycket att frogen är mindre än cam? Tänkte för min son är ju 1½år...han satt superbra i camen, vill ju inte att det ska bli för trångt, märks det stor skillnad domdär centrimtrarna?

• Kajsan
    Miniigirl skrev 2011-01-21 20:09:18 följande:
    Är det svårt att få tag på basdelarna(sittdel och varukorg) till en frog? Läste något om det i faq men länken funkade ju inte:S
    Om en butik har inne så går det att köpa , butikerna kan inte längre ta in det från Bugaboo tyvärr.
    Jo just det!
  • withhope
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-21 20:18:47 följande:
    Idag har jag nog fått det finaste paketet man kan få som bee+ ägare En offwhite suflett! i looove it!
    Förstår dig Drömmer. Hämtade ut min Bee Summer edt idag och den är HUUUR snygg som helst. Sand basen är bara att dö för, och med offvita suffletten i sommar blir det en hit. Fick med en svart sufflett som sitter på nu och har beställt en svart sitts. Älskar svart röd sand vit... Har en röd sittdyna och åkpåse till. Här ska ut och gå i evigheter!! (Sen kommer det andra härliga suffletter snart har jag hört.. hint)
    Trodde jag skule sakna min cam mer men den här känns såå rätt Skrattande. Bugaboo gör mer än vagnar, de gör en upplevelse (jag är lätt skadad typ Flört)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21