• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Miniigirl skrev 2011-01-22 12:23:21 följande:
    han är 1½ år.
    Storebror har ju typ precis slutat åka vagn, han är 3½ år, så ett litet tag till kommer han förhoppningsvis åka:-P Fast, han kanske inte vill åka bakåtvänt så länge till, det vet man ju inte. Men just nu vill han det ialalfall, när han vill åka frammåt så kan jag lika gärna köpa en liten sulky eller liknande bara
    1 1/2 år been den vagnen jag tycker passar bäst faktiskt! mellan 1 1/2 -2 år brukar det vara bra läge att byta till den.
    alla bugaboo vagnar kan man vända sitsen på
    så jag står fast vid min rek. köp en bee finns ju bee plus på blocket med, pruta lite och behåll EL SC eller köp en annan skruttig terräng vagn å ha hemma om ni behöver det
  • Noiis

Rödtott skrev 2011-01-22 12:24:44 följande:
    Ja det var den nya modellen jag tänkte på. Har inte sett någon äldre modell. Petunia-väskorna är superfina! Tack för tipset!

Det är den äldre modellen finns ännu äldre oxå som är som ryggsäckar, men dom kan man nog knappast få tag på i butik.... om man ens skulle vilja Obestämd
    På modellen ovan kan man byta locket på väskan mellan olika färger om man skulle vilja. finns fler färger än dom som visas. helt enkelt kan man ha samma färg på väskans lock som man har på sufletten. dock ej denim!
  • Miniigirl
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-22 13:32:26 följande:
    1 1/2 år been den vagnen jag tycker passar bäst faktiskt! mellan 1 1/2 -2 år brukar det vara bra läge att byta till den.
    alla bugaboo vagnar kan man vända sitsen på
    så jag står fast vid min rek. köp en bee finns ju bee plus på blocket med, pruta lite och behåll EL SC eller köp en annan skruttig terräng vagn å ha hemma om ni behöver det
    ja jo...kanske ska åka för att kika på en sådan!  Han är ganska liten i storlek, så att få plats i en frog tror jag ju inte blir några problem. min 3½ åring(oxå ganska liten i storlek) satt jättebra i cameleon vi hade.
    Men ja, been är ju lite smidigare...hur stor blir den ihopfäll? visst kan man fälla ihop den med sitsen på?

Känner mig lite småsugen på en Emmaljunga ozone, men been är ju endel mindre...
  • Noiis
    Miniigirl skrev 2011-01-22 13:40:57 följande:
    ja jo...kanske ska åka för att kika på en sådan!  Han är ganska liten i storlek, så att få plats i en frog tror jag ju inte blir några problem. min 3½ åring(oxå ganska liten i storlek) satt jättebra i cameleon vi hade.
    Men ja, been är ju lite smidigare...hur stor blir den ihopfäll? visst kan man fälla ihop den med sitsen på?

Känner mig lite småsugen på en Emmaljunga ozone, men been är ju endel mindre...
    been blir liten ihop fälld. och ja den fäller man med alla delar på
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-01-22 16:38:01 följande:
    *Puffar*
    Var det nån som hade haft problem med nåt handtag på camen?
    Det är det många som har haft.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2011-01-22 18:39:50 följande:
    Det är det många som har haft.
    "många" beror på vem man frågar
    Några är det ju såklart tyvärr... men långt ifrån alla
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21