• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Miniigirl
    Asereht skrev 2011-01-21 20:56:26 följande:
    Jag har bilder i bildtråden på min Frog med cambas. Jag tycker det funkar hur bra som helst.

Man kan köpa klädseldelar till Frog på Bonti, Kidzshop har också haft men jag vet inte om de har längre.

Min erfarenhet är att froggarna brukar ligga på ett medelpris på ca 3000 kr.
    Okej, tack...då ska jag kika in i bildtråden
    ska även kolla bonti...kidzshop funlar ju inte att gå in på:-S

Okej, så då borde det vara ett helt okej pris ändå? för det var ungefär runt 3000kr jag tyckte dom brukar ligga på
  • annat82
    thisissarah skrev 2011-01-21 21:03:37 följande:
    Är alla baser på bugaboo gråa?
    Nu förstår jag inte. De flesta väljer att ha grå bas på sin Cam, men det finns ju massor av färger
  • Asereht

Det finns många färger på cambaser, min är klarblå men just den färgen har utgått. Men som sagt det finns många fina färger.

• thisissarah

Okej, Tänkte om det inte finns svart bas, har sett att det finns andra färger men inte svart.. Tror inte att jag har sett nån cam med svart bas.

• annat82
    thisissarah skrev 2011-01-21 21:14:37 följande:
    Okej, Tänkte om det inte finns svart bas, har sett att det finns andra färger men inte svart.. Tror inte att jag har sett nån cam med svart bas.
    Allblack är den cam som har svart bas. Eftersom den är svart och limited just därför så säljs ju inte svarta baser löst.
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-21 21:10:26 följande:
    Det finns många färger på cambaser, min är klarblå men just den färgen har utgått. Men som sagt det finns många fina färger.
    den är såååååååååååå snygg den klarblå!
  • candlelight

är det någon här som vet ifall suffletterna till Bugaboo bee + passar till en Bugaboo Bee?

har köpt en bugaboo bee (begagnad, köpt 2009) och den har ju en längre sufflett. går att dra längre fram alltså. och den är svart. men jag vill gärna kunna byta till en röd ibland, men när jag söker på internet så får jag bara fram sidor där det står sufflett till bugaboo bee +. den är ju mycket kortare.

passar de på bugaboo bee ändå?

eller är det olika mått på dem?

• Nilam 84
    thisissarah skrev 2011-01-21 21:14:37 följande:
    Gå in på bugaboos hemsida så hittar du all info du behöver typ :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21