• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • John och Linas mamma

Fick ett superbra tips här en gång om att du ska ta på dej skorna, sätta fötterna under ramen när den står på högkant och sedan trycka till, när jag sålde min så bytte jag på 20 sekunder.

stinamaria skrev 2011-01-25 13:30:38 följande:
    Jaaa det har jag! Jag väger dessutom nästan 80 kilo så man kan ju tycka att den borde ge vika... Sen har bebisen mage att bli ledsen mitt i *muttrar*
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 Länk i pres
  • Haven09
    Slaria skrev 2011-01-25 16:57:25 följande:

Är den någon som har en bugaboo cam med mörkgrå bas och sandfärgad suflett? Vill se bilder på hur den ser ut i såfall! Nyfiken sådär, eftersom jag beställt just en sån :)

Såg en på Bonti idag med den färg komb, Det va fint! Sen är grå och rosa fint om man tröttnar!

Haha fan så najs med en Bugga nu till våren:)
  • Fröken Småland
    Snoppan skrev 2011-01-25 19:54:16 följande:
    Jag vill oxå ha bumperskydd :(
    Du får väl flirta med Asereht då Tungan ute
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-25 19:48:15 följande:
    Såg en på Bonti idag med den färg komb, Det va fint! Sen är grå och rosa fint om man tröttnar!

Haha fan så najs med en Bugga nu till våren:)
    Finns det nån bild på internet? Jag längtar så sjukt mycket nu tills vagnen kommer! Var och provkörde en bugga idag och ville ta med mig den hem :D Men snaaart!
  • BeautifulFlower

Idag kom min Cameleon i OCEAN. Den är SÅÅÅÅ fin! Imorgon blir det långpromenad med dottern :D

• Fröken Småland
    BeautifulFlower skrev 2011-01-25 20:54:23 följande:
    Idag kom min Cameleon i OCEAN. Den är SÅÅÅÅ fin! Imorgon blir det långpromenad med dottern :D
    Oooh, grattis! Jag tyckte inte alls om den färgen innan men när thj visade IRL-bilder så blev det annat ljud i skällan
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • BeautifulFlower

förresten....ska man få med "servicekitet" eller.. det man har när man smörjer vagnen och har sig..?
    för jag fick inte med något och sittdelen är lite trög att knäppa fast på chassit.. fast kanske är något i början bara...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21