• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    FruAhlander skrev 2011-01-24 16:00:46 följande:
    Är du säker? Behövs det ingen transportbag??
    Tänker sälja min Cam. och köpa en NY BEE isåfall. Och vill ju inte att en ny BEE skall bli förstörd på första flygresan....
    ja då hade jag packat den kan jag säga
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • FruFA79
    Bellbox skrev 2011-01-24 16:08:01 följande:
    ja då hade jag packat den kan jag säga
    Ja, det känns så. Letar efter en fräsch beggad BEE istället.
  • Ängelii

Jag har en bugaboo cam som är använd från juli 2010. Men svirvelhjulen fram har börjat rosta (?), den är förvarad inne och blir avtorkad när vi varit ute i slask. Är det någon mer som haft dessa problem? Märker även att bakhjulens "mutter" (den man fäster i hjul och vagn, som håller allt p åplats) har börjat rosta... Så ledsen över detta.

Är det någon som har en bra adress till någon på Bugaboo som man kan kontakta???

• straw2008
    Ängelii skrev 2011-01-24 16:39:25 följande:

Jag har en bugaboo cam som är använd från juli 2010. Men svirvelhjulen fram har börjat rosta (?), den är förvarad inne och blir avtorkad när vi varit ute i slask. Är det någon mer som haft dessa problem? Märker även att bakhjulens "mutter" (den man fäster i hjul och vagn, som håller allt p åplats) har börjat rosta... Så ledsen över detta.

Är det någon som har en bra adress till någon på Bugaboo som man kan kontakta???

Man kan ta bort det med lite tvålull, eller vad heter det där grå som är såm bomuss fast i stål ?

STÅLULL ?? STÅLTVÅL ?? Vad heter skiten ?

SVINTO??!!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Slaria

En fråga ang cameleon, måste man köpa till en stolklädsel? De ska funka som ett extra överdrag och ska skydda basklädseln.

Sen, är det någon som har bild på sin bugga när ni har på regnskyddet/insektskyddet?

• thj

Slaria skrev 2011-01-24 16:58:58 följande:
    En fråga ang cameleon, måste man köpa till en stolklädsel? De ska funka som ett extra överdrag och ska skydda basklädseln.

Sen, är det någon som har bild på sin bugga när ni har på regnskyddet/insektskyddet?
    Det är himla bra att ha tycker jag,som extra skydd eller som en färgklick
    Men inget nödvändigt
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Slaria

Okej, men då vet jag att de inte är livsviktigt liksom!

Dum fråga ang regnskyddet/insektskyddet, kan man bara ha det på utan suflett? (som på bilden dvs)

• Bellbox
    Slaria skrev 2011-01-24 17:33:30 följande:

Dum fråga ang regnskyddet/insektskyddet, kan man bara ha det på utan suflett? (som på bilden dvs)
    Har man åkpåse vintertid så behövs ju inte stolklädsel heller eftersom det ändå inte syns då & klädseln är skyddad
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Fröken Småland
    Slaria skrev 2011-01-24 17:33:30 följande:

Javisst går det bra. Men man måste ha sufflettbågarna så att regnskyddet får ett skelett.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Slaria
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 17:42:39 följande:
    Javisst går det bra. Men man måste ha sufflettbågarna så att regnskyddet får ett skelett.
    Ok. Men man kan ha sufletten på samtidigt som man har regnskyddet/insektskyddet?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21