• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Haven09

Slaria: Typ om två veckor! JA du vi får nog vänta snällt:)

• Haven09

Slaria: fredags, haha men vi får tänka positivt att vi ska ändå vänta med dra vagn i snön, eller nått! Haha

• Haven09

Slaria: jag beställde upp mina 500kr presentkort så jag får allt hemlevererat på samma gång!
    Haha tog mugghållaten och myggnät:)

• Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-24 20:08:41 följande:
    Slaria: fredags, haha men vi får tänka positivt att vi ska ändå vänta med dra vagn i snön, eller nått! Haha
    Men vad konstigt! Jag beställde i lördags och till mig skrev de att vagnen kommer att komma hem till mig om en vecka.

Jasså? Kunde man göra det? hihi, nu kliar det i fingrarna! Jag vill ha mugghållaren, myggnät, regnskydd OCH en röd suflett :D
  • Haven09

Slaria: Man får 500kr i present kort med leveransen men eftersom jag nu vill ha mugghållaten så försökte jag pruta till mig den och på så sett fick jag reda på om presentkortet, haha
    Man måste använda hela rödingen;) Men det är inga problemas!

• AnPa

@ FruAhlander: köp en begagnad bee, det gjorde vi (en 09:a) och hade med oss till grekland i somras. Helt underbar! Ska dock sälja den nu då den inte använts sen i början av september.

• Billabong
    Slaria skrev 2011-01-24 20:25:03 följande:
    Men vad konstigt! Jag beställde i lördags och till mig skrev de att vagnen kommer att komma hem till mig om en vecka.

Jasså? Kunde man göra det? hihi, nu kliar det i fingrarna! Jag vill ha mugghållaren, myggnät, regnskydd OCH en röd suflett :D
    Både myggnät och regnskydd ingår ju när man köper vagnen... så de tär inget man behöver köpa till. Eller är det inte Bugaboo Cameleon ni pratar om?
  • Haven09

Sara75:
    Vi köper bara sittdelen så det ingår bara det man köper löst!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21