• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Liten Mjau
    Sweetheartno1 skrev 2011-01-26 20:05:23 följande:
    Vart kan man köpa dessa service-kit ?
    Vad ska du med det till?
    Jag har ett service kit men använder det aldrig. Köpte siliconspray separat och har en annan pump (mannens tävlingscykelpump) som är bättre än bugaboo orginal.
    Mäter aldrig lufttrycket heller.
  • thisissarah

När jag trycker på nedre kortsida av liggdelen, där fötterna är, så åker den ner lite grann. Så man kan vicka på den. Ska det vara så? Eller är det bara för att vagnen är använd?

• Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-01-26 20:48:16 följande:
    När jag trycker på nedre kortsida av liggdelen, där fötterna är, så åker den ner lite grann. Så man kan vicka på den. Ska det vara så? Eller är det bara för att vagnen är använd?
    Den skall gå att vicka lite på, det är en del av fjädringen. Samma sak med handtaget, går att vicka några centimeter i höjdled.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • thisissarah

Det är som ingen fjädring bak? Tycker att man får som ta i när man trycker ner handtaget för att få upp hjulen fram.

• Bellbox
    BeautifulFlower skrev 2011-01-26 17:19:03 följande:
    var ute o provkörde min Cameleon-hämtad igår. Och efter ett ta började det knarra i ena bakhjulet, och det har ännu inte slutat. Går jag med vagnen hemma så knarrar det med. Vad kan det vara.. kan jag ha sattit hjulen åt fel håll? ( spelar det ens någon vilket hjul som sitter var...? ).
     Har inget att smörja med heller och bromsen sitter inte i heller...
    Det var ju någon annan som upplevde knarrande från vagnen i tråden ganska nyligen... men vet inte vem?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • pucken

Jag är här inne och smyger ibland, kikar lite på era bilder och så där. Kan inte motstå att tipsa om att mönster på ett bumperskydd finns på min blogg, jag såg att någon tyckte att bumpern såg tom ut. Det är jättelätt att göra själv. Asereth och jag är lite bundis, så hon blir nog inte sur för att jag länkar till mönstret Och blir hon det får jag väl skicka några garnnystan som ursäkt
    www.crochetra.se/2010/05/bumperskydd-till-bugaboo-monster.html 

Har förresten precis blivit med Bee Satans vinter som inte vill försvinna, jag vill provköra den utomhus! Har kört katten i den här inne, men ungarnas leksaker är i vägen överallt. 

• Sweetheartno1
    pucken skrev 2011-01-26 22:51:02 följande:
    Jag är här inne och smyger ibland, kikar lite på era bilder och så där. Kan inte motstå att tipsa om att mönster på ett bumperskydd finns på min blogg, jag såg att någon tyckte att bumpern såg tom ut. Det är jättelätt att göra själv. Asereth och jag är lite bundis, så hon blir nog inte sur för att jag länkar till mönstret Och blir hon det får jag väl skicka några garnnystan som ursäkt
    www.crochetra.se/2010/05/bumperskydd-till-bug... 

Har förresten precis blivit med Bee Satans vinter som inte vill försvinna, jag vill provköra den utomhus! Har kört katten i den här inne, men ungarnas leksaker är i vägen överallt. 
    GUUUD va fint ! Önskar att jag också kunde virka/sticka !
  • LHUF

gud så fint skydd till bumperbaren.. Ni får virka och sälja

Tilde 080319
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21