• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Billabong
    Haven09 skrev 2011-01-25 09:35:53 följande:
    Sara75:
    Vi köper bara sittdelen så det ingår bara det man köper löst!
    Aha!
  • bohusbebis

kan ju fråga här åxå,

Nån som vet vilket nummer det ska vara på fästet till parasollet till Bee+ ?? Håller på att städa i garderoben och tänkte nog sälja av lite sånt som inte används     Men hittar bara fäste nr 1 och kan inte få det att sitta bra nånstans på vagnen... Kanske ettan funkar på Cam?
  • stinamaria

Helvete vad bugaboo måste hata sina kunder!!!!
    Den jävla sittdelen _går_ inte att få på!! Jag är genomsvettig och tar en paus innan rond två. Första vann bugaboo... Trodde jag var mer hardcore än så här!

• Noiis

jag använder fäste 4a på dom på min å Noas mugghållare, då sitter den på dom tunnare delarna av handtaget och chassit.
    jag skulle gissa på att 1an är till cam ja

• Fröken Småland
    stinamaria skrev 2011-01-25 13:24:38 följande:
    Den jävla sittdelen _går_ inte att få på!! Jag är genomsvettig och tar en paus innan rond två. Första vann bugaboo... Trodde jag var mer hardcore än så här!
    Ooops Drömmer Har du provat att sätta den på högkant och sätta ett knä och svikta ned en "midja" på ramen?
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • stinamaria
    Fröken Småland skrev 2011-01-25 13:27:15 följande:
    Ooops Drömmer Har du provat att sätta den på högkant och sätta ett knä och svikta ned en "midja" på ramen?
    Jaaa det har jag! Jag väger dessutom nästan 80 kilo så man kan ju tycka att den borde ge vika... Sen har bebisen mage att bli ledsen mitt i *muttrar*
  • Noiis
    stinamaria skrev 2011-01-25 13:24:38 följande:
    förlåt men hahaha!
    Jag vet precis hur det känns, som om bugaboo har gömt en kamera och sitter å tittar på och asgarvar
    Värsta är dock att när man väl får på den så går det lätt... nästan för lätt så där så man undrar varför de i hela fridens inte funkade först för

Men sätt ett knä lixom i mitten så att den verkligen svajar ner. och dra sen på ögglan. Det går jag lovar
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-25 13:25:32 följande:
    jag använder fäste 4a på dom på min å Noas mugghållare, då sitter den på dom tunnare delarna av handtaget och chassit.
    jag skulle gissa på att 1an är till cam ja
    Hmmm, har två Ettor men ingen cam... mutter mutter
  • stinamaria

Så, jag vann!! Men fan, jag behöver duscha..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21